واقعا همیشه فکر میکردم الکیه
تا اینکه الان چندتا مورد برا خودم تو بازه زمانی کم پیش اومد
یکیش همکلاسیم بود که بهم علاقه داشت و یبارم خواست بیاد جلو حرفشو بزنه من پیچوندم ، ولی بعد از اون سعی کردم رفتارش رو ببینم چجوریه و توجه میکردم یکم که اخلاقاشو بشناسم ، اونمدتم واقعا خوب بود و علاقه و احترامشو تو رفتار نشون میداد بقیه هم فهمیدن ، اما اون تایمم انگار میترسید دوباره من بپیچونم و جوابی ندم جلو نیومد
یه جا به بعد من دیگه کنار کشیدم و جوری شدم که حتی یه نگاه ساده هم بهش نمیکردم و انگار وجود نداشت و نداره برام
این اقا کلا شخصیت مغروری داره ،ولی از اون روز که نگاهش نکردم یجوری همه جا دنبالمه پشت سرم راه میاد انگار که بادیگاردمه دیگه استادا هم دارن میفهمن ، یجوری شده که حاضره هرکاری کنه تا من سرد نباشم و یه جواب سلام ساده بهش بدم
سوالم اینه چرا واقعا اینجورین؟ چرا وقتی یکم بهشون توجه میکنی اینطوری نمیکنن برعکس وقتی بفهمن نمیخوایشون اونموقع خواهانت میشن ؟