2789

واقعا همیشه فکر میکردم الکیه

تا اینکه الان چندتا مورد برا خودم تو بازه زمانی کم پیش اومد

یکیش همکلاسیم بود که بهم علاقه داشت و یبارم خواست بیاد جلو حرفشو بزنه من پیچوندم ، ولی بعد از اون سعی کردم رفتارش رو ببینم چجوریه و توجه میکردم یکم که اخلاقاشو بشناسم ، اونمدتم واقعا خوب بود و علاقه و احترامشو تو رفتار نشون میداد بقیه هم فهمیدن ، اما اون تایمم انگار میترسید دوباره من بپیچونم و جوابی ندم جلو نیومد

یه جا به بعد من دیگه کنار کشیدم و جوری شدم که حتی یه نگاه ساده هم بهش نمیکردم و انگار وجود نداشت و نداره برام

این اقا کلا شخصیت مغروری داره ،ولی از اون روز که نگاهش نکردم یجوری همه جا دنبالمه پشت سرم راه میاد انگار که بادیگاردمه دیگه استادا هم دارن میفهمن ، یجوری شده که حاضره هرکاری کنه تا من سرد نباشم و یه جواب سلام ساده بهش بدم

سوالم اینه چرا واقعا اینجورین؟ چرا وقتی یکم بهشون توجه میکنی اینطوری نمیکنن برعکس وقتی بفهمن نمیخوایشون اونموقع خواهانت میشن ؟

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
فقط پسرا نیستبنظرم کلا آدما همیننزیاد اهمیت بدی فکر میکنن خبریه، خودشون رو برات میگیرن.

آره شایدم همینه

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پسرا نبستن کلا ادمای غیر نرمال همینن

ادم بالغ وبالول هیچوقت جذب بی محلی نمیشه

عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

پسرا نبستن کلا ادمای غیر نرمال همیننادم بالغ وبالول هیچوقت جذب بی محلی نمیشه

ولی فکر کنم جذب از دست دادن چرا

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز