2789
عنوان

اتفاق خيلي بد و عجيبي برام افتاد

146 بازدید | 4 پست

ساعت ١٠ اينا داشتم از سركار برميگشتم خيلي خسته و بي حوصله هم بودم چراغ قرمز بود بعد سبز شد يه پرايد پيچيد جلوم و نميرفت چراغ سبز شد و نميرفت چند بار بوق زدم كه بره بعد سر شو از شيشه اورد بيرون بهم فحش داد بعد باز بوق زدم كه برو از قصد اومد دنده عقب زد سپر ماشينم كلا رفت

بعدم فرار كرد نتونستم بگيرمش رفت

حالم خيلي بد شد افتضاحم زندگي كه كلا وقف مرادم نيست اينجور اتفاقاتم ميوفته كلا بدتر ميشم

ماشينم بيمه بدنه داره ميخوام از اون استفاده كنم ميشه؟ خودم فعلا دستم خاليه نميخوام خودم پول بدم

کجا تصادف کردی حتما اونجا دوربین پلیسی داره برو کلانتری شکایت کن آدرس چهارراه هم بده

خدا همین جاست؛ نیازی به سفر نیست... 🥲خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ... 🌟خدا در دستان مردی است  که نابینایی را از خیابان رد می کند... 💫خدا در اتومببل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد...💫🌟  خدا در جمله«عجب شانسی آوردم»است.... 🌟💫 خدا خیلی وقت است که آمده نزدیک من و تو.. (خدا همین حوالیست)...🥲🙃🌟🌟🌟

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



کجا تصادف کردی حتما اونجا دوربین پلیسی داره برو کلانتری شکایت کن آدرس چهارراه هم بده

رسيدم خونه زنگ زدم پليس پلاك و حفظ بودم فقط رقم اخرش و شك داشتم ولي گفت دوربين داره فردا صبح بيا كلانتري چك كنيم

يعني پيدا ميشه؟

بنظرت از بيمه بدنه استفاده كنم ميشه فقط سپرماشينع

رسيدم خونه زنگ زدم پليس پلاك و حفظ بودم فقط رقم اخرش و شك داشتم ولي گفت دوربين داره فردا صبح بيا كلا ...

نه اگه اون شخص مقصوره از بیمه طرف استفاده کن

خدا همین جاست؛ نیازی به سفر نیست... 🥲خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ... 🌟خدا در دستان مردی است  که نابینایی را از خیابان رد می کند... 💫خدا در اتومببل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد...💫🌟  خدا در جمله«عجب شانسی آوردم»است.... 🌟💫 خدا خیلی وقت است که آمده نزدیک من و تو.. (خدا همین حوالیست)...🥲🙃🌟🌟🌟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز