یه زندگی گرم
یه زندگی که ادم واقعی شاد باشه
از ته دل بخنده...عاشق زندگی باشه...بهش عشق بورزن...عشق ورزیدن رو بلد باشه...هر چند خونه زندگی مجلل نباشه ولی توش شاد باشن!🌱🥲
الان برادرزادم فرشته ی زندگی منه. یعنی اگه نبود فک کنم افسرده میشدم.
اینکه میاد میگه برام باب اسفنجی بزار یا میخندونم یا میگه عمه اهنگ دوست دارم بیشتر و بیشتر رو بزار برقصیم یا کلی شیرین زبونی هاش 🥹
دلم برات تنگ شده فرشته کوچولوی من♥️