2789
عنوان

اقا استرس امتحان نهایی ها رو دارم

179 بازدید | 18 پست

سختن؟؟

حالا میاین میگین از کتابه خو میدونم از کتابه ولی چقد پیچیده؟!


.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



رشتت چیه

یازده تجربی

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

ببین تو فقط کتاب رو بجو مطمئن باش پایین تر از۱۸نمی گیری

سوال چی؟

فرمول بیس خیلی عقبببببممممممممم

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

سوال چی؟فرمول بیس خیلی عقبببببممممممممم

نه اصلا عقب نیستی

آره خوبه

بشین تفریحی نمونه سوال هم حل کن

برای ریاضی نمی دونم کرمی درس می ده۱۱ رو یا نه با اون ریاضی رو ببین

من انسانی ام ولی ریاضی رو با گرمی نهایی۱۲ رو ۱۹خورده ای شدم

...گم شده در فرهنگ های مختلف🐳🏯🗽🗺️

نه اصلا عقب نیستی آره خوبهبشین تفریحی نمونه سوال هم حل کنبرای ریاضی نمی دونم کرمی درس می ده۱۱ رو یا ...

چقد عالی

دمتون گرم ممنونم

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

چقد عالیدمتون گرم ممنونم

خواهش می کنم عشقم

فقط ریاضی رو می دونستم و دوستام شنیدم بازم می گفتن ویدیو های کنکور فیزیک و شیمی هم خوبن بشین مبحث های ۱۱ رو نگا کن

...گم شده در فرهنگ های مختلف🐳🏯🗽🗺️

خواهش می کنم عشقمفقط ریاضی رو می دونستم و دوستام شنیدم بازم می گفتن ویدیو های کنکور فیزیک و شیمی هم ...

حله چشاته مرسی

موفق باشیییی

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

سوال چی؟فرمول بیس خیلی عقبببببممممممممم

اصلن نگران نباش

من یه هفته به امتحان نهایی شروع کردم

قبلش کنکوری میخوندم بیشتر

فرمول بیست کلن حل نکردم سوالاشو

بیشتر میخوندم تا حل سوال

ولی واسه تاریخ و دینی و فارسیت خیلی وقت بذار که سخته

Life is as brief as a gentle kiss . . . Why should I care? __Thornless Rose

اصلن نگران نباشمن یه هفته به امتحان نهایی شروع کردم قبلش کنکوری میخوندم بیشترفرمول بیست کلن حل نکردم ...

وای همین تاریخ و فارسی و عمومیا خیلی نچسبن!


.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

اره واقعاما شانس اوردیم پارسال تاریخ نهایی نبودخیلی گناه دارین واقعا 😭

این عادلانه نیییست خودا

سخت بودن نهایی ها؟! تجربی هستید دیگه؟

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز