اگه میتونی با یه روانشناس خوب صحبت کن اگه نمیشه با ۱۴۸۰ تماس بگیر ببین میتونن کمکت بکنن خانه های بهداشت هم بعضیاشون مرکز مشاوره دارن
در کل میگن با بچه هاتون رفیق بشید بابچه هاتون کارهای دونفری انجام بدید فیلم ببینید یا مثلا باهم برید بیرون ولی هیچ امرو نهیی نکنید بمرور به حرفاتون گوش میکنه یا اگه مدرسه مشاور داره ازش کمک بگیر خواستی اینجا درددل کنی هم ایرادی نداره ولی خوب شاید بازخوردو جواب کامل و خوبی دریافت نکنی