2789

تقریبا همه دیگه فهمیدن رفتارهاشو ،اونقدر زیاد بودن کاراش که نمیتونم بگم

از نگاهاش گرفته تا تفاوت رفتارش با من و بقیه

از خوشتیپ ترین پسرای ورودیمونه پسر خوبیه ولی مغروره با هیچ دختری صحبت نمیکنه و تنها دختری که همیشه منتظر میمونه همراهیش کنه آخر کلاس یا خودش از هرگوشه کلاس باشه میاد برای سلام و احوالپرسی منم

کل کلاسها میخکوب منه و وقتی سرمو بچرخونم محاله نگاهش رو من نباشه و دوستام همیشه میگن خوشبحالت که یکی اینجوری نگاهت میکنه

جلو هیچ کس چه رفیقاش چه استادا دستشو رو سینش نمیذاره ولی کافیه منو ببینه از ده متری هم سلام میکنه و این حرکتو میکنه

امروزم آخر کلاس یه دستش رو سینش بود و با یه دستش که دراز کرده بود بهم اشاره داد که من جلوتر از خودش برم

نمیدونم این تفاوت رفتاری که با من داره نسبت به بقیه خوبه یا نه

ولی نمیدونم چرا نمیاد جلو حرفشو بزنه و خلاص کنه خودشو

قبلا یکماه پیش یبار البته اومد جلو حرف بزنه که من استرس گرفتم و به یه بهونه ای پیچوندم و خودش فهمید

انگار فهمیده از اونایی نیستم که یهو جواب بدم و نیاز به شناخت از طرف مقابل دارم و داره با برخوردش باهام و احتراماش اینو بهم اثبات میکنه

بنظرتون همینه؟ اگه نه قصدش چیه؟

تقریباً الان یکی دوماهی میگذره که اولین بار غیرمستقیم علاقشو نشون نشون داد

ممکنه دنبال رابطه جدی باشه با این برخورداش؟

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم تو این موقعیت نه خیال بافی کن نه هیچی فقط صبر کن تا بیاد حرف اصلیشو بزنه و به نظرم به خورده ...

الان یکماه و خوردیه همینجوریه و روز به روزم رفتارش خیلی محترمانه تر از قبل میشه

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
ی ذره گرم بگیر صمیمی شو بیاد جلو مستقیم حرف بزنه دو ماه غیر مستقیم زیاده دیگه

هنوز دوماه نشده یکماه و نیمه

آره در کل منم خشکم تو این مدت فقط یکبار سلام کردم بهش

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

هر کی دوست داشته باشه واقعا

دیر یا زود میگه

اما خب رفتاراش که نشکن دهنده ی علاقه اس اما اکه دیدی جند ماه دیکه هم به همین منوال گذشت بدون تصمیم گرفت فقط در حد رفتار بمونه


خب تو خودت جی ویژگی داری که فک میکنی جذبت شده

خوشگلی؟

باهوشی؟

یا چی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792