خانمها یه هفته ای میشه که دخترم مرخص شده ویروس جدیدو گرفته بود
بهت از این که مرخص شده اومدیم خونه فقط گیری شده
میگه بغلم کن کارات هم بکن
اصلأ تنها نمیمونه
فقط میگه بغلم کن ،راستی شیر هم کم میخوره
گریه زیاد میکنه هیچی نمیخوره در طول روز شاید ۳ بار شیر بخوره 😭😭😭😭😭
چیکار کنم کمکم کنین توروخدااا
از کمر و گردن افتادم