2789

خانمها یه هفته ای میشه که دخترم مرخص شده ویروس جدیدو گرفته بود

بهت از این که مرخص شده اومدیم خونه فقط گیری شده

میگه بغلم کن کارات هم بکن

اصلأ تنها نمیمونه

فقط میگه بغلم کن ،راستی شیر هم کم میخوره

گریه زیاد میکنه هیچی نمیخوره در طول روز شاید ۳ بار شیر بخوره 😭😭😭😭😭

چیکار کنم کمکم کنین توروخدااا

از کمر و گردن افتادم

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از دکتر می پرسیدی غذای کمکی شروع می کردی مگه دکتر متخصص کودکان هر ماه نمی بری؟ ببر پیش اون مولتی ویت ...

هیچ غذایی نمیخوره

دکترش گفت فرنی بده نخورد سرلاک خریدیم نخورد دوره میوه سیبریختات هیچی نمیخوره😖

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

حس امنیتش مختل شدهی کم طول میکشه تا برگرده به حالت سابقباید مدارا کنیبیشتر برو خونه مادرت

یعنی یه ماهی طول میکشه ؟!

خسته شدم😭 خدایا خودت کمک کن

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

رشته سوپی رو تو اشکنه بپز مثل سوپ بده بخوره

امتحان کردم سوپ رو بخدا هیچی رو لب نمیزنه

البته قبل مریضیش هم همینطور بود

به زووووور شربت هاش رو با گریه و پریدن تو گلوش میدم میخوره ولی غذا جیغ میزنهههه دنیا روبهم میزنه نمیخوره

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

امتحان کردم سوپ رو بخدا هیچی رو لب نمیزنه البته قبل مریضیش هم همینطور بود به زووووور شربت هاش رو با ...


صندلی غذا داره؟

غذا رو بذار جلوش با قاشق کوچیک خودش بخوره.

ی روفرشی بزرگ بنداز کثیف نشه جایی.

بذار با غذاش بازی کنه و ارتباطش با غذا خوب بشه.

تا یکسالگی همون شیر مهمترینه ی قاشق غذا بخوره کافیه هر سری.

غذا برای آشنایی دستگاه گوارش با مواد مختلفه نه سیر شدن.

صندلی غذا داره؟غذا رو بذار جلوش با قاشق کوچیک خودش بخوره.ی روفرشی بزرگ بنداز کثیف نشه جایی.بذار با غ ...

صندلی غذا ندارع نتونستم براش بخرم

جدی یه قاشق کافیه ؟!

تو یه گروهی هستیم که مامانا هرروز میگن بچه هامون چی خوردن

احساس ناکافی بودن میکنم وقتی میبینم این چیزی نمیخوره 😭

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

اره عزیزمشما هم درست کن بذار جلوش خودش بازی کنه بخوره

چشم عزیزمم

از این به بعد همین کارو میکنم ان شالله که جواب بگیرم

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

اره عزیزمشما هم درست کن بذار جلوش خودش بازی کنه بخوره

من همه ی بچه هام با همین روش بوده

غذا درست کردم گذاشتم جلوشون خودشون بخورن. بیشتر بازی میکردن تا بخورن. بعد یکسالگی هم خوب میخوردن دیگه چون نسبت به غذا گارد نداشتن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز