2789

تا امروز اگه شک داشتم تبعیض قائل میشه و منو اندازه برادرام دوست نداره،امروز مطمئن شدم

من دانشجو ام و تقریباً هیچ پولی ندارم جز خرجی ماهانه

با همون یکی دوتومنی که موجودی داشتم

رفتم واسش یه دسته گل بزرگ خریدم

با کیک و دوتا روسری

خدا شاهده چون از خوابگاه میومدم و گل بزرگ و کیک و وسایل خودم دستم بود انقد سنگین بودن دوجا نزدیک بود موقع رد شدن از خیابون برم زیر ماشین

و خلاصه بردم دادم مامانم

همه چی خوب بود تا داداشم اومد

داداشم شاغله سرکاره و برای خودش کسیه تو حرفش وضعشم عالی

اون دوتا شاخه گل گرفته بود براش

همون موقع سریع گفت برو روسری ها رو قایم من نمیخوام داشت ببینه معذب بشه ( اگه جا داشت دسته گلم مینداخت سطل آشغالی که داداشم نبینه معذب شه )

و بعد عین همیشه شروع کرد قربون صدقه رفتن پسرش جلو من درحالیکه یکی از اون کلمات رو نسبت به من خطاب نمیکنه

اگه داداشم یه لیوان جا به جا کنه میگی کوه کنده و هزار بار میمیره براش و دقیقا دوباره همین کارا رو کرد

جلو داداشم حتی یه کلام نگفت که گلو من خریدم درصورتیکه همیشه کادوهای اونا رو صدبار جلو من میگفت

و با من برخوردش دوباره عین کوزت خونه بود و داداشمم به تبعش همونطور

این خونمون دائم نیستیم و زیاد رختخواب و اینا نداریم

آبگرمکن خونه خراب شده بود

حتی شب که اومدیم بخوابیم پتوی کلفت منو از رو سرم کشید و برد برا داداشم که دوتا پتو داشته باشه خرس گنده سردش نشه و من تا صبح با یه پتو نازک بودم تو سرما

امروز سر ظهر هم داداشم باهام بیخود دعوا کرد که طرف اونو گرفت دوباره درصورتیکه حق با من بود

واقعا من خیلی بدبختم که باوجودی که تک دخترم بین سه تا برادر رفتار پدر و مادرم اینه

هیچوقت دستم نمک نداشته

بابام که ازم متنفره مامانمم تا وقتی پسراش نباشن باهام خوبه بعدش انگار کلفت خونشم

میتونم بگم تو این دنیا هیچ آدمی نیست که اولویتش من باشم و متقابلاً از همه آدما بدم داره میاد

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

از دست عزیزان چه بگویم

گله ای نیست

گر هم گله ای هست

دگر حوصله ای نیست

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا نسازه واسه کسی تبعیض میکنه نمیدونن چشه. بلایی سر بچه میارن

من خودم مثل تو هم

اتماد لنفس

عزت نفس

شجاعت


صحبت کردن

صفر

الان افسردم همش گریه میکنم تو یه اتاقم کسی هم به هیچیش نیست

نظر منو  در صورت مخالفت به هیچ وجه ریپ نزنید و اگه جواب نمیدم در حدم نیستی و اعلان نظرتو  ندیده پاک کردم 

عزیزم خیلی متاسفم ولی وقتی میبینی رفتارشون اینطوریه چرا کادو میخری و آنقدر بهش ارزش و احترام میدی همون پولو برای خودت خرید میکردی دو از جونت اگر تو اون سه بار که میگی داشتی میرفتی زیر ماشین اگر خدای نکرده برات اتفاقی میوفتاد کسی به دادت میرسید؟!!!

وقتی برات ارزشی قائل نیست چرا بهش کادو میدی همون پولو برا خودت لباس میخریدی

چون احمقم و همیشه میخوام خوبی کنم به آدما که چوبشم میخورم حتی خانوادم

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

تو اگر میندانستی که چه زخمی دارد که چه

دردی دارد

خنجر از دست عزیزان خوردن

از من خسته نمیپرسیدی

که چرا تنهایی

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

چقدر قشنگ گفت حال دلمو این شعر

عزیزم💔

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

به قول مادر بزرگم خدا نکنه یکی از یکی خوشش بیاد خدا نکنه یکی از یکی بدش بیاد

تو هرکاری براش بکنی اون نمیبینه

داداشات هم اگر کاری نکن اونم نمیبینه پس خیلی خودتو درگیر خانوادت نکن

دیگه هم برا مامانت چیزی نخر

امیدوارم نسل زن های پسرپرست ادامه پیدا نکنه و از همون پسرها یه جوری بخورن که سر عقل بیان


از سرشون زیادی دختر، واقعا حال آدمو بهم میزنن

دیگه تلاشی نکن براشون، خوش باشن

امیدوارم یه روز یه جوری برات جبران بشه که باورت نشه یکی میتونه این همه دوستت داشته باشه🩷

لااقل نگذار زندگی طوری پیش برود که وقتی دنیا به آخر رسید، ببینی آن که از همه کمتر دوستش داشتی، خودت بودی.

ولش کن😂😂مامان منم الان خونشون شب نمیمونم قبلا میموندم اصلا برای من نه تشک مینداخت نه هیچی یه بار زمستون بود پاشدم کاپشنمو پوشیدم خوابیدم درحالی که برای داداشم لحاف تشک مهمون میاورد😂

باز مال تو خوبه😂💔

منه بدبخت شبی که خواستگار اومد برام مامانم میگفت اینا از قصد اومدن تا پسرم بچه اونا رو ببینن پسند کنه😂💔

یعنییی شب خواستگاری هم رحم نکرد ولی با همه اینا بازم مادره💔❤️

اللهم صل الله محمد و آل محمد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792