2789
عنوان

هعی اینم شانس ماس

80 بازدید | 8 پست

امروز تولد شوهرمه ب روی خودم نیوردم میخام تلافی کنم مث خودش اونم روز زن رو بهم تبریک نگفته فقط استوری گزاشته برا مادرش قابلیت اینو دارم بشینم زار بزنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندسالتونه؟اخه این کارا چیه،

فرصت ی شب قشنگو برای خودت و همسرت ب همین راحتی از دست دادی،

ی شام خوشمزه ی میز قشنگ و ی شاخه گل و تبریک برای تولدش باعث میشد اون چند برابر برات جبران کنه اشتباه کردی

عمرا تو عمرش هیش وق نکرده

پس همون بی توجهی کنی بهتره اما کاش ی برنامه برا خودت میچیدی مثلا با دوستی کسی میرفتی بیرون خونه برادر خواهری کسی نشون میدادی که خودت بلدی خودت و خوشحال کنی و اینکه اصلا اصلا تحت هیچ شرایطی امشب خودت و ناراحت نشون نده

پس همون بی توجهی کنی بهتره اما کاش ی برنامه برا خودت میچیدی مثلا با دوستی کسی میرفتی بیرون خونه براد ...

چرا ناراحت نشون ندم میخام اومد بگم منو ببر برا مامانم یچی بخرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792