ماریا3526 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/11 تعداد پست: 2953 عنوان روستایی ها بیایین😁🌹🌷 99 بازدید | 10 پست خانمای روستایی بنظرتون گاو صرفه اقتصادی داره مثلا 3تا گاو نگهداری کنیم 1404/09/20 | 12:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
number23 عضویت: 1401/05/10 تعداد پست: 7977 با این بیماری تب باید خیلی مراقب باشید السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین🖤
مست_الست عضویت: 1402/03/15 تعداد پست: 4036 خوراکش خیلی زیاده کثیف کاریش هم زیادهشیر هم خوب باید هم بدوشی هم بتونی ماستی کره ای چیزی ازش درس کنی مخصوصا کره وگرنه فروش خود شیر سودی ندارهما گاو نداریم اینطور شنیدم
sanammmyqwoo عضویت: 1402/07/01 تعداد پست: 3840 بابای من ۴ تا گاو داره البته گاومیشو ۵۰ تا اینا گوسفندسود گوسفند بیشتره و خرجش کمتر کاربری دست چند نفره
sanammmyqwoo عضویت: 1402/07/01 تعداد پست: 3840 بابای من ۴ تا گاو داره البته گاومیشو ۵۰ تا اینا گوسفندسود گوسفند بیشتره و خرجش کمتر البته گاو هم یکیش ۲۰۰ میلیون ایناس ولی خب هزینه نگه داریش زیاده کاربری دست چند نفره
ماریا3526 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/11 تعداد پست: 2953 بابای من ۴ تا گاو داره البته گاومیشو ۵۰ تا اینا گوسفندسود گوسفند بیشتره و خرجش کمتر عزیرم شیر گاو میش کیلو چنده و چقدر روزی شیر داره
sanammmyqwoo عضویت: 1402/07/01 تعداد پست: 3840 عزیرم شیر گاو میش کیلو چنده و چقدر روزی شیر داره دقیق نمیدونم واللهولی ماست و پنیرش و کره اش خیلی گرون تر از گوسفنده و خیلیم طرفدار داره کاربری دست چند نفره
ماریا3526 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/11 تعداد پست: 2953 دقیق نمیدونم واللهولی ماست و پنیرش و کره اش خیلی گرون تر از گوسفنده و خیلیم طرفدار داره خب لابد درامدش باید خوب باشه
sanammmyqwoo عضویت: 1402/07/01 تعداد پست: 3840 خب لابد درامدش باید خوب باشه اگه خانواده کم جمعیت باشه ارهمامان من چون پرجمعیتیم نمیفروشه کاربری دست چند نفره
ماریا3526 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/11 تعداد پست: 2953 اگه خانواده کم جمعیت باشه ارهمامان من چون پرجمعیتیم نمیفروشه هیچ؟