2789

می دونم بچم به بلوغ نرسیدم 

الان شاید شما مسخره کنین ولی من از ۱۳ سالگی دوستش داشتم 

الان نگین که من ۱۷ ساله بودم فرق پسرو دخترو نمی دونستم 

زمانه عوض شده واقعا متاسفانه فضای مجازی باعث شد

که ما خیلی زود همه چی رو بفهمیم وراجبش کنجکاو باشیم 

اماالان از شما می پرسم که خیلی کار اشتباهی کردم یعنی بنظر اون وقتی بزرگ شدم حسم میره یا ازش خسته میشم

خیاط و طراحی لباس هستم😌

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بله قشنگم کار بدی کردی

می دونی چرا؟ چون الان باید وقتت رو فقط و فقطصرف خودت و رشد خودت کنی. یا درس بخونی یا مهارت یاد بگیری

من اگه دختر داشته باشم سعی می کنم قانعش کنم که زیر ۲۲ سالگی وارد هیچ رابطه احساسی نشه. وقتش که رسید بره دوست بشه عاشق بشه ازدواج کنه کاریش ندارم

کیسیا یک زن قهرمان ایرانی بود که در هنگام حمله اعراب مسلمان، در مقابل متجاوزین به میهن جانانه ایستادگی کرد در حالیکه تمام سپاهیانش زنان و کودکان و سالمندان بودن ... در موردش بخونید ❤❤❤

نه بنظرم اشتباه نیست اگه میتونی درس و کاراتم کنارش هندل کنی

والا من بین زرنگ ترینا و خرخون ترینام ، همشون تو رابطن😂

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍
بله قشنگم کار بدی کردیمی دونی چرا؟ چون الان باید وقتت رو فقط و فقطصرف خودت و رشد خودت کنی. یا درس بخ ...


حرف تون کاملا منطقییه ممنونم که وقت گذاشتید نظر دادین

خیاط و طراحی لباس هستم😌

نه بنظرم اشتباه نیست اگه میتونی درس و کاراتم کنارش هندل کنیوالا من بین زرنگ ترینا و خرخون ترینام ، ه ...

مرسی عزیزم بابت نظرت درس هامم سعی میکنم که بهش برسم رستم خیاطیه درسمم لباس دوختن سعی میکنم هندل کنم

خیاط و طراحی لباس هستم😌

بابا الان دیگه بسکه گرونیه نه آدم کیس دلخواهشو پیدا میکنه نه پسری میره جلو...اگه میخایش ادامه بده شن ...

خب اره اونم میگه باشیم باهم بزرگ تر که شدیم و هر کدوم به جایگاهی رسیدیم ازدواج کنیم

خیاط و طراحی لباس هستم😌

منکه رابطه با پسر رو کلا مخالفم بخصوص سن تو که الان وقت درس و رشد خودته،الکی الکی کلی انرژی باید صرف آدمی کنم که معلوم نیست آخرش چی میشه برام...این تجربه ی شخصی من تو ۲۰ سالگیمه و الان ده سال از اون روزا گذشته حیف من چقدرم تحقیر شدم از طرفش و زخمش هنوز باهامه

منکه رابطه با پسر رو کلا مخالفم بخصوص سن تو که الان وقت درس و رشد خودته،الکی الکی کلی انرژی باید صرف ...

ممنونم بابت نظرت عزیزم مرسی که وقت گذاشتید 

چرا تحقیر شدین برای چی

خیاط و طراحی لباس هستم😌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سوال

زیباعزیزی | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز