هایده۹۹۱۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 17121 عنوان چرا فقط تو آسمون ما هوا بارونی نیست 🥲🥲🥲نکنه ابروها رو هم فروختن 120 بازدید | 8 پست هاااااا🫠🫠🫠🫠🫠🫠پاییزم تموم داره میشه کاش میشد صداتو از پشت هیاهوی باد شنید 🙂🫠🙃🥲 1404/09/12 | 03:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هایده۹۹۱۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 17121 بارون اومد که تهران ۱۰ دیقه بارید ولی نم نم بود و قط،شد کاش میشد صداتو از پشت هیاهوی باد شنید 🙂🫠🙃🥲
sonbolbolbol عضویت: 1403/10/18 تعداد پست: 3373 تهران ۱۰ دیقه بارید ولی نم نم بود و قط،شد دیشب و امروز بارون اومد سیسی نزدیکیم بیا اینجا 🧚♀
هایده۹۹۱۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 17121 چقد دلم بارون میخواد 🫠🥲 اهم ...☹️ کاش میشد صداتو از پشت هیاهوی باد شنید 🙂🫠🙃🥲
rdreamer عضویت: 1403/03/22 تعداد پست: 1260 تهران ۱۰ دیقه بارید ولی نم نم بود و قط،شد دقیقا منم کلی منتظر بارون بودم ولی اخرش نهایتش بیست دقیقا بارید...