میخوام واسه آشنایی بهش جواب مثبت بدم و رد نکنم چشم بسته دوباره
فکرامو کردم و بنظرم حالا که دیگه نزدیک ۲۲ سالمه بهتره که به پیشنهادام فکر کنم و سریع رد نکنم وقتی که هم ظاهری به دلم نشسته و هم میدونم پسره از خانواده خوبیه
راستش اینبار رد کنم میترسم پشیمون شم چون همکلاسیمم هست و همو میبینیم اکثر وقتا
اولین آشنایی و رابطمه و تا الان جز خانواده و نزدیکام هیچ مردی دستمو نگرفته برا همین واقعاً میترسم
تا الان که خودشو خوب نشون داده و خیلی بهم احترام میذاره،دعا کنین واسم آدم درستی باشه و به حد و مرزام و خط قرمزام احترام بذاره و پشیمونم نکنه
مرسی🥲❤️