2789

می‌خوام واسه آشنایی بهش جواب مثبت بدم و رد نکنم چشم بسته دوباره 

فکرامو کردم و بنظرم حالا که دیگه نزدیک ۲۲ سالمه بهتره که به پیشنهادام فکر کنم و سریع رد نکنم وقتی که هم ظاهری به دلم نشسته و هم می‌دونم پسره از خانواده خوبیه 

راستش این‌بار رد کنم میترسم پشیمون شم چون همکلاسیمم هست و همو می‌بینیم اکثر وقتا

اولین آشنایی و رابطمه و تا الان جز خانواده و نزدیکام هیچ مردی دستمو نگرفته برا همین واقعاً میترسم 

تا الان که خودشو خوب نشون داده و خیلی بهم احترام میذاره،دعا کنین واسم آدم درستی باشه و به حد و مرزام و خط قرمزام احترام بذاره و پشیمونم نکنه

مرسی🥲❤️

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

صبر کن فردا توی روز اکی بده نه الان

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صبر کن فردا توی روز اکی بده نه الان

نه بابا اوایل هفته دیگه همو می‌بینیم هروقت کلاس مشترک داشتیم بهش میگم 

خداروشکر مجازی پیش نرفتیم 

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز