سلام راستش میخواستم بعنوان کسی که بیشتر از چهارساله توی مجازی فعالیت میکنه تجربهام رو بهتون بگم.
اول از همه اینکه تا پول دستتون اومد جوگیر نشید هردوره که میان بهتون میگه پول درمیاری باهاش و خونه ماشین و زیر سه ما میگیری رو بیخیال شو چون همش رویافروشیه.
من هر دوره ای که فکرش رو بکنید گرفتم از اینستا و ادمینی گرفته تا کانالداری و ادیت و برنامه نویسی...
اول از همه پیشنهادم اینه اصلا دوره نخرید، یوتیوب خودش برای خودش دانشگاهیه و همش رورایگان بهتون یاد میده، اگرمیخواید دوره تهیه کنید تا نقشه راه داشته باشه و با برنامه ریزی پیش برید بازم اول برید دوره رایگانشو توی یوتیوب ببینید، ببینید اصلا بهش علاقه دارید یا نه، درمورد خرید دوره هم اول کلی تحقیق انجام بدید درمورد اون مدرس که ایا خوب هست یا نه، نتایج دانشجوهاش رو ببینید فیک نباشه، دستاورد خودش از مهارتش چی بوده؟! دستاوردش از مهارتش نه فروش دوره که پیامک واریزی ثانیه ای بزاره و بگه توعم عین من میشی اینا نه چون اینام شامل رویافروشیه.
نکته دوم اینه هی از این شاخه به اون شاخه نپرید مثلا اگه آنلاین شاپ میخواید بزنید متمرکز بشید روی همون شاخه به حرف هیچکسم اهمیت ندید و فقط با برنامه ریزی و اصولی و استمرار پیش برید صد درصد موفق میشید.
و دراخر اینکه من به همراه چند خانوم دیگه برای کمک به خانمها دورههای رایگانی میذاریم در اختیارشون تا بتونن رایگان اموزش ببینند و کسب درآمد کنند، هیچ هزینه ای هم ازشون نمیگیرم، تمام تجربیات خودمم بهشون میگم.
اگر مایل هستید یا سوالی در این رابطه دارید بهم درخواست بدید و سوالتون رو بپرسید خوشحال میشم بهتون کمک کنم❤️