2789
عنوان

آخ دلم سوخت برای خودم😭

194 بازدید | 10 پست

با دوستم بحث کرده بودیم ولی قرار بود غروب بریم بیرون حرف بزنیم منم براش گل خریدم با اینکه مقصر نبودم ولی چون دوسش دارم گفتم از دستش ندم دنیا دو روزه ارزش نداره 


ولی اون💔🥀

تو راه گفت برم فلان جا فلانی کارم داره گفتم باشه من منتظر میمونم تا برگردی رفت و من یکساعت منتظر موندم بهم پیام داد فلانی نمیزارع بیام صبر کن و من صبر کردم و اما اون اونا رو اولویت قرار داد در حالی که با من قرار داشت من حالم خیلی بد شد فشار عصبی زد به دستم کلا بی حس شد زنگ زدم بهش جواب نداد منم با دلی شکسته برگشتم خونه


من باید چیکار کنم واقعا این نبود رسم رفاقت

😔💔

هر چی کشیدم از دل ساده ام بود 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستی مثل تو رو از دست داد اون باید ناراحت بشه ..کاش تو شهر ما بودی با هم دوست میشدیم من خیلی تنهام

چندین بار بهم زنگ زد فقط یه بار جوابشو دادم گفتم بره خونه و گفتم باهام بد کردی با بغض و قطع کردم 

باز چند بار زنگ زد من جواب ندادم 


پیام داده کجایی من برم خونه یا چی ببین دیگه چقدر وقیع 

😭😭😭

منم گفتم مردم قبرستونم برو خونتون 

جوری رفتار می‌کنه انگار اتفاقی نیفتاده و اون مقصر نیست 

این بدتر حالمو بد می‌کنه و هیچ تلاشی برای اینه ازم معذرت خواهی کنه یا از دلم در بیاره نکرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792