2789
عنوان

چیکار کنم به نظرتون همه بیاید

36 بازدید | 3 پست

من و رفیقم چند روزه پشت سر هم با هم بحثمون شده اون خیلی اعصاب منو خورد می‌کنه جنون بهم دست میده بعد به من میگه تو خوشت میاد الکی بحث کنیم همش اعصابمو خورد می‌کنی من خودم کم بدبختی دارم در حالی که منم خودم خیلی تو فشارم من همیشه اونو درک میکنم ولی اون نه تا یه چیزی هم میگم یه جور رفتار می‌کنه آخر سر من میشم مقصر 


دیشبم کلی باهم بحث کردیم اونم یه چیز گرفت دستش دیگه جوابمو نداد من هر چقدر پیام دادم فایده نداشت تا صبح بهش پیام دادم جوابمو داد قرار شد امروز غروب بریم بیرون 


من فقط چون دوسش دارم این همه غرورمو لهه میکنم و تلاش میکنم ولی اون کارای خودشو نمی‌بینه تهشم به من میگه تو دیونه ای


حالا غروب میخواییم بریم بیرون به نظرتون باهاش حرف بزنم؟؟یا کلا بیخیال بشم با خودم کنار بیام و باهاش ادامه بدم دیگه مهم نمی‌کشه

اون آدم بشو نیست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792