2789
عنوان

چه قد آخه بعضيا حسودن

86 بازدید | 11 پست

يه همكار دارم كه مثلا ادم ركيه به شدت بي ادبه و فكر ميكنه خيلي گنگش بالاس مثلا اصلا نقاط مثبت ادم و نميگه انگار ميخواد به ادم طعنه بزنه 

ديروز يه مانتو بلند پوشيده بودم يه همكارم گفت چه قشنگه بهت مياد تا ديد منو اينجوري كرد حداقل اتوش ميكردي اتو هم نداره بدع من برات اتو ميزنم 

من چيزي نگفتم 

باز امروز داشتيم باهم حرف ميزديم يه خانومي رد شد گفت مانتوش قشنگع گفتم نه من اينجوري پسند نميكنم گفت برو بابا از مانتو تو كه قشنگ تره  😐 بعد يهو اينجوري كرد چرا فكر ميكني بهت پا ميدن پسرا چرا اصلا فكر ميكني خوش تيپي با اين تيپت 😐😐😐 منم همينجوري شوك شدم

بخدا اصلا تيپ خودش و ببينيد ميمونيد هودي ميپوشه از روش مانتو كتي ميپوشه  بعد به من نظر ميده 

اصلا يه جوري شدم حالم بد شد از حرفش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خيلي بي احترامي ميكنه

میدونم چی میگیا دقیقا همچین دوستی دارم

یه کاری که انجام میدم تاییدش میکنم ،میگم اره بابا راست میگی همینجوریه ،من خیلی وضعم خرابه ،تا یه مدت اروم میشه 

و اینکه من از خودم سلایقم انتخابم و ... اطمینان پیدا کردم و اعتماد به نفسم تو یه سری مسائل انقدر بالاست که خدا هم بگه خوب نیست بازم ته دلم از خودم راضیم

اگر میتونی محل کارت یا دوستیتو قطع کن اگر نه جور دیگه بهش فکر کن که شرایط بهتر شه

یجوری ریز و سوسکی سگ محل کن خفه شه

يه جورايي حالم بده وقتي اون با اون تيپ و هيكل درمورد لباس من اينجوري نظر ميده حس ميكنم اعتماد به نفسمو كامل از دست دادم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز