2789
عنوان

دارم میسوزم

66 بازدید | 7 پست

منو رلم نزدیک 20 روزه که بدون خدافظی،دیگه با هم حرفی نمیزنیم همش استوری های  دلتنگی میذاره و بازدیدمو چک میکنه ولی نمیدونم چرا خودش جلو نمیاد منتظره من برم سمتش با اینکه خودش مقصره و خودش باید پیشقدم شه ولی نمیدونم چرا منتظره منه میخواد من برم طرفش علتش چیه واقعا؟


و دختر اگه پیشقدم بشه، پیش پسری که دوستش داره کوچیک نمیشه؟ نمیخوام بی ارزش بشم


قلبم داره میسوزه از دلتنگی واقعا. میدونم اونم منتظر منه

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



خب پس چرا اون نمیده؟ 😔میترسم پیام بدم دم دستی شم براش

خو اون نده 

تو پییام بده  بعداز ۲۰روز یا باهات میمونه یام یکی داره و تو ولش میکنی

این کاربری دست ۳نفره، وقتی ج کامنت میدین در کنارش لایکم نکنید! 
سخت نگیر بابا پیامش بده با یه بار چیزی نمیشهچرا خودتو داری عذاب میدی همیشه اسون بگیر بابا

اره خیلی دارم زجر و عذاب میکشم ولی نکنه عادت کنه و هر وقت اینجوری بشه همیشه صبر کنه و منتظر من باشه

اره خیلی دارم زجر و عذاب میکشم ولی نکنه عادت کنه و هر وقت اینجوری بشه همیشه صبر کنه و منتظر من باشه

جوری رفتار کن و باش ک دیگه ب اینجا نرسه

الانم نری سمتش احتمال داره رابطتتون کات بشه 

قهر طولانی مخرب تره ، عادت میکنه ب نبودنت یا اینکه کشیده میشه سمت کسای دیگه 

004/10/6/16

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز