2789
عنوان

تحلیلگرای اینستا هیچی حالیشون نیس

241 بازدید | 11 پست

یعنی تا شروع میکنه ریزش میگن ما گفتیم میریزه ما گفتیم. فرداش میره بالا میگن ما دیروز گفتیم میره بالا هرکس با ما خرید و فروخت ۴ گرم به طلاش اضافه شده. همشون بی سواد و بی شعورن. خیر سزم چندتا فالو کردم طبق اونا بخرم سود کنم. هیچ کس نمیتونه بازار پیش@بینی  کنه. فقط بعد میان فیلم میزارن ما گفتیم. کجا گفتی بیشعوراااا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من برای بعد عیدو درست پیش بینی کردم اسفند بود طلا ۸ یا ۹ میلیون بود 

گفتم طلا میاد پایین بقیع گفتن نه گفتم طلا قطعا میاد پایین ثابت میمونه دوباره یواش یواش می‌ره بالا

تو همین سایت سر این حرفم باهام دعوا کردن😂😂

الانم میگم طلا ممکنه یه کوچولو ریزش داشته باشه یا حتی ثابت بمونه ولی تا عید طلای ۱۴ میلیونی هم خواهیم دید 

این تحلیل منه و طلا بعد عید دیگه زیر ۱۰ میلیون نمیاد 

شاید خود ۱۰ بشه ولی پایین تر نمیاد

و خدا معجزه میکند !🌱💛

دیگه آدم باید خیلی  ساده بشه به تحلیل های اینستا جلو بره 

ده تا حرف میرنند بالاخره یکیش درست درمیاد دیگه بعدش میام همونو اسکرین و استوری میزارن که تحلیل های ما عالی هست 

ادمهای ساده و خنگ هم باور میکنند 

کریپتو کلا وقتی ریزش داره دوباره می‌ره بالا میشه فرصت خرید 

طلا هم تا جایی که دیده میشه داره می‌ره سمت اوج و سوددهی. سرمایه گذاری و سود دهی باید نگاه بلند مدت داشته باشی 

تنها کسی که واقعا کارش درسته آقای تحلیلگر. توی تلگرام کانال داره کارش واقعا درسته 

پول و... هم نمیگیره چیزایی که به نفعه رو میگه 

ترید هم نیست 

مثلا گفت ریپل می‌ره تو سود دونه ای ۳۰ هزار بود

الان دونه ای نزدیک ۳ دلاره البته قبل ریزش که دوباره می‌ره بالا 

تو بخواهی می شود🌱.. اگه سوالی در مورد زبان انگلیسی داشته باشید میتونم کمکتون کنم

وام گرفتم بدم طلا. پول اضاف نیس . یا خدااا توکل به تو

بزار بمونه اگ امد پایین اصلا وحشت نکن 

یادمه اونابی ک اسفند خریدن تا الان ضرر داشتن یهو سود کردن 

پس تو هم نگهدار حداقل یک سال 

و خدا معجزه میکند !🌱💛

منم گول یکی از تحلیلگرای اینیستا را خوردمبنام اکونومی رضا

(اسمش محمد رضا عباسپور رکنی هست )پول دادم پکیج خریدم

طلا زیاد داشتم میخاستم خونه بخرم

گفتم تحت نظر تحلیلگر بفروشم

پارسال طلا از ده تومن شد ۱۲

اکونومی رضا گفت خالی کنید همشو بفروشید

سقوط داریم

همه طلاهاشون را فروختن

بعدش طلا تا ۲۲ رفت


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز