الان که دارم اینو برات مینویسم، کاملاً رایگانه، ولی واقعاً نمیدونم تا کی رایگان بمونه! من و دخترم بدون حتی یه ریال هزینه، یه ویزیت آنلاین از متخصص حرفهای گرفتیم. کامل بدنمون رو آنالیز کرد، تکتک مشکلات رو گفت و راهحل داد.
خودم کمر و گردنم خیلی مشکل داشت، دخترم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت… و باورت میشه؟ همهش رو درست کردیم!
حالا مادرشوهر من بیچارمون کرده همه چیش مدروز و جدید و مارک ،الان کفش میخره فردا میده به یکی پسفردا یکی دیگه میخره وسایل خونه هم همینطور زنیکه عوضی به دردنخور ،ابنجور بود خوب بود هی جیبتونو بزنه
(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است. (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)
مگه میشه . نمیدونم این چه جبهه آیه من قدم تخریب نیست تا حالا هیچ بی احترامی هم نکردم خواستم هم اونو هم خودمو هم مهمونارو از این وضعیت نجات بدم همین چندروز پیش عروس خواهرشو پاگشا کرده بود اون گوشه عنگبوتا رژه میرفتن اونم فوبیا داشت حالش بد شد من هم نمیتونم یکسره برم تار عنکبوت تمیز کنم براش آدم باید تمیز زندگی کنه
شما اونو نمی تونی عوض کنی. این فکرو از سرت بیرون کن. بعد حتما قبل از ازدواج دیده بودی خونه زندگی و غذا خوردنشو دیگه. قبول کن با این خانواده ازدواج کردی.
اینکه دوست داری خوب بگرده خوبه عزیزم، ولی باید اول باهاش صمیمی بشی و بعد ببریش فرشارو نشون بدی و دونه دونه وسیله ی خونه نشون بدی و بگی چقدر این وسیله برای فلان قسمت خونه قشنگ میشه و وسوسش کنی بخره
ارنی کسی بگوید که تورا ندیده باشد تو که با منی همیشه چه ترا چه لن ترانی 🥺از تعصب کورکورانه و جنسیت زدگی بیزارم از هر نوعش،زن ستیزی یا مرد ستیزی هردو انسان ستیزیه و غیرانسانی. تعصب بیجا و بیخود به هرجنسیتی و هر طرز فکری فقط مانع عقله و جلوی تفکر سالم رو میگیره. چه از نوع سنتیش چه از نوع مدرن
چند دست قاشق چنگال ازین معمولیا بخر ببر براش . تشک هم روکش بگیر بدوز بده بهشالبته اگه کسی حمله نکنه ...
خودمم تو این فکرم نمیدونم چرا بقیه بهم میتوپن خب منم دوست دارم خانواده همسرم نرو تمیز و مرتب باشن خانواده م رفت و آمد دارند بخداقسم خجالت میکشم به پارچه خونشون پیدا نمیشه شیشه شیر قدیمیارو آب پر میکنه میذاره جلو مهمون روش نوشته پگاه منم انسانم
آدم تو مرحله ی خواستگاری مگه میره داخل خونه طرف رو ببینه مگه . بعد عقد تازه میری میبینی
اتفاقا برعکس. شما چه طور با کسی که خونه و زندگی و مادرش رو ندیدی داخل خونه ازدواج کردی. من چند سال دوست بودم بازم کلی رفت و آمد خانوادگی کردیم تا مطمین شدیم.