2789
عنوان

شایدباورتون نشه اما دلم شکست

40 بازدید | 2 پست

نه ازاون شکستن هایی ک گریه کنم

سکوت کردم و ففط قلبم میسوزه 

بدجوری خورد توذوقم:)

داداشم سر ی کار خوبی رفته بود ..راضی بود فداش بشم...

🥲امروزروز اول کاریش بود...باذوق تعریف میکرد میگف خوبه

الانم شامش اماده کرد گفت زودبخوابم برم سرکار فردا...

توگوشیش داشتم تایم ساعت پنج تنطیم میکردم ک زنگ بخوره و فردا بره سرکار دیدم پیام از طرف مدیرعاملواومده گفته ازفردا دیگ نیا سرکار تایم اومدن رفتنت بامایکی نیست🥲

خبرشو چطوربدم بهش🥲

الهی بمیرم من 

کاش ذوق نمیکرد بچم شاید خراب نمیشد

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

بگو شاید تونست زنگ بزنه درستش کنه

الهی بمیرم

اگ نشدچی


وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792