2733
2734
عنوان

بچه دلم خیلی خیلی خیلی گرفته

1318 بازدید | 75 پست

نمیخواد نصیحتم کنیددددددد لطفاااااااا من از اول زندگی من مینویسم من ۷ سال ازدواج کردم ولی عاشق یکی دیگه بودم بنا به دلایلی نتونستم بهش برسم چون از اون مطمن نبودم اصلاااا ازدواج کردم موقعی که حامله بودم اولین خیانت دیدم از همسرم بخاطر بچه ام به هیچ کسی نگفتم تو خودم ریختمو گریه کردم تا اینکه دوباره خیانت های مختلف دیدم که فیلم هاشو هم سیو میکرد من باهاش قهر کردم و رفتم خونه مامانم با هزار واسطه و قسم گفت دیگه ادم میشه و خیانت نمیکنه تا اینکه مدتی فهمیدم خیانت کرده دوباره دارم دیوونه میشم .منم از تنهایی به کسی که در حد پرستش دوسش دارم زنگ زدم بعد سالیان دور باورم نمیشد اونم با من گریه میکرد ازدواج نکرده بود و اینکه هر روز با من ارتباط داشت خیلی ارومم میکرد خیلییییی دوستم داره حتی ثابتم کرد بهم میگه طلاقتو بگیر هم خودتو و هم بچه هاتو میگیرم قسم‌میخورم هیچی نیار از اون خونه فقط خودت 

اینجا کلبه دلنوشته هامه شعر هایی که حرف دلمه http://ffri.mihanblog.com/


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

خودتو و بچه هات رو با حرف یه کسی که هفت سال پیش وقتی دختر بودی باهات ازدواج نکرده بدبخت نکن


اگه مشکلت فقط شوهرت هست طلاق بگیر

ولی بخاطر اون مرد طلاق نگیر

عَسى‌ أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئاً وَ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَ عَسى‌ أَنْ تُحِبُّوا شَيْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَكُمْ؛ چه بسا چيزى را ناخوش داريد، در حالى كه خير شما در آن است و چه بسا چيزى را دوست داريد، در حالى كه ضرر و شرّ شما در آن است.  

واااااااای،چه باحال😍😍😍😍

اذان صبح های حیات بخش .... باید وصیت نامه ی 💕 حاج قاسم 💕 را چندین بار خواند ، قبل از اینکه بزرگترین فرمانده نظامی جهان را از دست داده باشیم ، عارفی وارسته و سیاستمداری بصیر و ذوب در انقلاب را از دست داده ایم و اکنون ماییم و راه او و آنچه که او نوشته بود : خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانید ، حرمتش را حرمت مقدسات بدانید .
2738

عزیزم  

بعید میدونما

اونموقع که مجرد بودی پا پیش نذاشت الان با یه بچه...

فقط نمیخوام ضربه دوگانه بخوری...

میدونم از لحاظ احساسی الان بهم ریخته ای ولی عاقلانه فکر کن

امروز جايي هستم كه خواسته ام و فردا جايي خواهم بود كه ميخواهم....

فقط ی جمله زندگیتو دو تابچتو بخاطراینک اون اقا بهت قول ازدواج اینا...داده خراب نکن خاهش میکنم

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..

 با اینکه هنوز جدا نشدی شما هم کار درستی نکردی به یکی دیگه زنگ زدی ،،،دعوام نکنی هااا😔

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز