2821
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا نرفتن؟پرستیژشم بالاست که..خودتم مهندسی؟

نمیدونم اکثرا مهندسا آنچان خفن نیست درآمد البته از نظر من

در کشورهای دیگه جزو رشته های تاپا

اره مهندس نفت

کاربری دست دو نفره یکی ایران ، یکی خارج(المیرا)

نمیدونم اکثرا مهندسا آنچان خفن نیست درآمد البته از نظر مندر کشورهای دیگه جزو رشته های تاپااره مهندس ...

چه عالی موفق باشی!  اره خارج بیشتر تحویلشون میگیرن مهندس جوادی توی بچه مهندس هم میخواست بره خارج

چه عالی موفق باشی! اره خارج بیشتر تحویلشون میگیرن مهندس جوادی توی بچه مهندس هم میخواست بره خارج

اره

درآمد من اوکیه اینجا اما دارم مهاجرت میکنم اصلا قابل مقایسه با ایران نیست

کاربری دست دو نفره یکی ایران ، یکی خارج(المیرا)

فراوون جدیداتحصیلکرده بیکاریادرشغلهای غیرمرتبط زیاددیدم

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823
2791
2779
2792