2789

اینجا پیشنهاد دادن زنگ زدم به دکتر گفت بشین ضرر ندارهههه ولی سرکه رو کم بریز اب رو زیاد

🤣👩‍🦯👩‍🦯بو ترشی میگیرم امشب

جوش شیرین هم خوبه 

مسخره نکن ولی عنبر نسا هم میگفتن خوب بوده اینجا و چند نفر نتیجه گرفته 

نابینای زن نمای نامحترم درخواست نده 😒  بخون 👈🏻نظرم فقط برای استارتره اگر مخالفی ریپلای نزن حوصلت رو ندارم که با کاربری که حتی تاثیری توی زندگی واقعیم نمیزاره بحث کنم 😏 دوست عزیز وقتی نظری برات میزارم جواب بده یا حداقل لایک کن بفهمم خوندی یا نه ✨🌹 نصیحتم به شما: اینجا رو جدی نگیرید و اهمیت ندید 🤗کاربر قدیمی💚💛 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازدواج کردی ؟

فوش گذاشتم برا اون دسته از اقایون که درخواست میدن هرکی فوش دوست داره درخواست بده ، اگه نظرت مخالف نظرمه ریپ نزن من اعصاب معصاب ندارم یچی میگم جفتمون میریم تو کما . قربوووونت بوس بوس بای  🌙 

خانوما برنامه او ام پی فینکس با ثبت نام ۵۶ تومن هدیه میده و درجا میتونید برداشت کنید 

اگر خواستید ثبت نام کنید لطف میکنید کدمعرف منو بزنید 

کدمعرف

TJAH7OEOK


کددعوت هم بین دوخط فاصله گذاشتم ک پست بشه 


https:/ /omp.exchange/referral/TJAH7OEOK

واسه چه کاری

عفونت ددشتم بخاطر مجردی دکتر معاینه نمیکرد و پماد واژینال نمیداد فقط قرص که درمان نشد و باعث سوختگی دهانه واژنم شدش

الان یمدته کلا با گاز استریل خودمو خشک میکنمو کارای دیگه

دیگه تیر اخرم رشید به سرکه

جوش شیرین هم خوبه مسخره نکن ولی عنبر نسا هم میگفتن خوب بوده اینجا و چند نفر نتیجه گرفته

عنبر نساعو منم شنیدم ولی بخاطر بوش مادرم اجازه نمبده🤕

دیگه ایشالا سرکه جواب بده

نه محردم

عا نگا . وقتی نشستی تو سرکه برو پیش مامانت بگو مامان نگا ترشیدم 🤣🤣 شوخی کردماااا من خودم از این شوخیا با مامانم میکردم توروخدا به دل نگیری فقط شوخی بود

فوش گذاشتم برا اون دسته از اقایون که درخواست میدن هرکی فوش دوست داره درخواست بده ، اگه نظرت مخالف نظرمه ریپ نزن من اعصاب معصاب ندارم یچی میگم جفتمون میریم تو کما . قربوووونت بوس بوس بای  🌙 

عنبر نساعو منم شنیدم ولی بخاطر بوش مادرم اجازه نمبده🤕دیگه ایشالا سرکه جواب بده

خیلی خوب بوده موقع پریودی یکی آتیش بزن بنداز توی شیشه بشین روش چند مرتبه در حد ده دقیقه یه ربع خوب میشی 

نابینای زن نمای نامحترم درخواست نده 😒  بخون 👈🏻نظرم فقط برای استارتره اگر مخالفی ریپلای نزن حوصلت رو ندارم که با کاربری که حتی تاثیری توی زندگی واقعیم نمیزاره بحث کنم 😏 دوست عزیز وقتی نظری برات میزارم جواب بده یا حداقل لایک کن بفهمم خوندی یا نه ✨🌹 نصیحتم به شما: اینجا رو جدی نگیرید و اهمیت ندید 🤗کاربر قدیمی💚💛 

عا نگا . وقتی نشستی تو سرکه برو پیش مامانت بگو مامان نگا ترشیدم 🤣🤣 شوخی کردماااا من خودم از این شو ...

نبابا ناراحت چرا

حتما همینکارو میکنم🤣🤣🤣🤣🤣ایده خوبی بوددد اصلا میام سرکه رو جا میزارم میرم تو حموم داد میزنم مامانم سرکه رو ببار ترشیم بنداز🤣

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز