سعی کن غم هر کسی رو نشنوی
آدم برای این همه فشار ساخته نشده، یهو کم میاریها
بخوای هر روز خبر بد بشنوی و حرفای منفی بشنوی سلامت روانت از دست میره
درددل دوست و آشنا رو هم اگه شنیدی فقط همدلی کن و رد شو، باهاش غرق نشو ته دریا
یه سری از صاحب عزا هم بیشتر غصه میخورن
اینطوری نباش
اصلا خوب نیست
وقتی کاری از دستت برمیاد کمکش کن
وقتی نمیشه دیگه توکل کن به خدا و براش انقدر دعا کن تا دلت آروم بگیره
غصه نخور الکی چون فایدهای نداره