2789
عنوان

همش غم بقیه رو میخورم

95 بازدید | 8 پست

وقتی یکی فقیره مریضه من خیلی غصه میخورم اعصابم بهم میریزه میترسم دق کنم از بس همش ناراحت بقیه هستم تازگیا بدتر شدم هی میشینم برای آدم‌های بیچاره که دور و اطرافم میشناسم حرص میخورم. چرا دنیا این قدر بده مردم گناه دارن

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

تو کز محنت دیگران بی‌غمی 

نشاید که نامت نهند آدمی 


شما عادی هستید، اونی که از درد و رنج آدم‌های دیگه بی‌تفاوت رد می‌شه؛ قبل‌ترش از دایره‌ی آدمیت خارج شده.

مثل اون‌ها غیر آدمیزادهایی که می‌گن به ما چه هزاران کودک بی‌گناه در غزه  زیر بمب و با گرسنگی تلف شدند!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سعی کن غم هر کسی رو نشنوی

آدم برای این همه فشار ساخته نشده، یهو کم میاری‌ها

بخوای هر روز خبر بد بشنوی و حرفای منفی بشنوی سلامت روانت از دست میره


درددل دوست و آشنا رو هم اگه شنیدی فقط همدلی کن و رد شو، باهاش غرق نشو ته دریا

یه سری از صاحب عزا هم بیشتر غصه می‌خورن

این‌طوری نباش

اصلا خوب نیست


وقتی کاری از دستت برمیاد کمکش کن

وقتی نمیشه دیگه توکل کن به خدا و براش انقدر دعا کن تا دلت آروم بگیره

غصه نخور الکی چون فایده‌ای نداره

لااقل نگذار زندگی طوری پیش برود که وقتی دنیا به آخر رسید، ببینی آن که از همه کمتر دوستش داشتی، خودت بودی.

متاسفانه منم اینطوریم

یه بازار میرم این فقیر هایی که گدایی میکنن رو میبینم 

همه چی بهم زهرمار میشه 

من کلا برام شادی جمعی معنا میشه نه تکی 

با وضعیت جامعه ما خیلی خصوصیت جالبی نیست چون هرکی یه دردی داره

ای لک لک کم عقل ...

خیلی سخته راستش

آره ولی بعدش که خودت کم بیاری سخت‌تره

من دو سه سال درگیر درمان بودم، خیلی طول کشید تا به خودم بیام و با این کارها به خودم آسیب نزنم

لااقل نگذار زندگی طوری پیش برود که وقتی دنیا به آخر رسید، ببینی آن که از همه کمتر دوستش داشتی، خودت بودی.

متاسفانه منم اینطوریمیه بازار میرم این فقیر هایی که گدایی میکنن رو میبینم همه چی بهم زهرمار میشه من ...

کلا خودم هم شرایط جالبی ندارم اما بیشتر دلم برای بقیه میسوزه تا خودم

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

کلا خودم هم شرایط جالبی ندارم اما بیشتر دلم برای بقیه میسوزه تا خودم

منم مثل شمام ولی اشتباهه

در حد نرمال دلسوزی واقعا خوبه و نشانه انسان بودن شماست

ولی از حد که بگذره به روان آدم اسیب میزنه 

مثلا من وقتی بهشون کمک میکنم کمتر دلم میسوزه 

آدم اینطوری میتونه آروم کنه خودشو  


ای لک لک کم عقل ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792