2726
عنوان

اگر دوست دارید بعد از تعطیلات نوروزی لاغر بمانید

| مشاهده متن کامل بحث + 1653 بازدید | 17 پست

آموزش یوگا از مبتدی تا حرفه ای محدوده پونک

آموزش یوگا به سبک وینیاسا فلو ، وینیاسا از واژه سانسکریت “نیاسا” به معنی قرار دادن و پیشوند “وی” به معنی به طریقی خاص، مشتق شده است و وینیاسا در لغت به معنی مرتب کردن چیزی(مثل وضعیت های یوگا) به صورت خاص و یا ارتباط، به معنی ارتباط دادن یک آسانا به بعدی است. وینیاسا یک توالی جاری از آساناها است که با نفس همراه می شوند.

در کلاس وینیاسا یوگا، تمرینات به صورت روان و البته شدید و همراه با نفس انجام می شوند..حرکات را به گونه ای طراحی می شوند که به صورت روان به هم تبدیل شوند. . شدت این کلاس را می توان با آشتانگا برابر دانست، البته هیچ دو کلاس وینیاسا شبیه به هم نیستند. اگر شما تنوع طلب هستید و دوست دارید تا محدودیت های فیزیکی خود را به چالش بکشید، این سبک یوگا برای شما مناسب است. این سبک یوگا به شما می‌آموزد که در زمان حال باقی بمانید، و بقیه‌ی چیزها را فراموش کنید. مزیت دیگر، این است که شما وزن کم می‌کنید و قوی‌تر و انعطاف پذیرتر می‌شوید.میزان کالری سوزی در یک ساعت حدود 594 کالری است.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام  bayofit.with.mina مراجعه کنید.

09013043701

https://www.instagram.com/bayofit.with.mina/

من تو عید سفر به کیش داشتم خیلی بهم سخت گذشت واقعا خیلی شلوغ بود بعد از عید یکی از روستام لینک این سایت رو برام ارسال کرد گفت از این به بعد هر وقت خواستی سفر بری اول یه سری به این سایت بزن خیلی خوبه هفته پیش رفتیم ساری قبلش این سایت رو چک کردیم کلی اطلاعات ازش گرفتیم تا الان 10 بار رفته بودیم ساری ولی اینجوری نگشته بودیم خیلی لذت بردم حتما برید ببینید اینم ادرسش https://iranplanner.com


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب اصلی ترین دلیل کم تر خوردن و بیشتر حرکت کردنته که انجام بدین خیلی خوبه

ولی من پیشنهاد میکنم برای سفر و برنامه چینیتون حتما دو جاده زیبای اسالم و پونل به خلخال رو از دست ندین

هرچی از این دو جاده بگم بخدا کم گفتم

------------------------------------------------

رسانه فرهنگی هنری صداباران

موسیقی عشق و علاقه رو به وجود میاره برای شما چی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730