2737
2739
عنوان

مشاور خانواده خوب سمت غرب تهران میشناسید

| مشاهده متن کامل بحث + 17696 بازدید | 64 پست

سلام، بنده منزلم سمت سعادت آباد است و مشاوری که پیشیشون می رفتم برای مشاوره فردی اسمشون دکتر سحر کیانی نژاد بود. واقعا راضی بودم. سابقشون تو اینترنت هست بنده خودم سرچ کردم مشاور خانواده غرب تهران ایشون رو برام اورد. شماره مرکز اشون ۶۶۱۹۸۸۴۱ است

سلام، بنده منزلم سمت سعادت آباد است و مشاوری که پیشیشون می رفتم برای مشاوره فردی اسمشون دکتر سحر کی ...


ایشون واقعا عشق هستند. مشاور مرکز دانشگاه تهران هم هستند ایشون من زمان دانشجوییم برای مشاوره فردی پیش دکتر سحر کیانی نژاد رفتم نمی دونستم مرکز دارن جاهای دیگه ام  مرسی که اطلاعات دادید. آدرس سایت اشونو دارید؟؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ایشون واقعا عشق هستند. مشاور مرکز دانشگاه تهران هم هستند ایشون من زمان دانشجوییم برای مشاوره فردی پی ...

خواهش می کنم عزیزم. در پست قبلیم گذاشته بودم ولی اینجا ام میزارم. 

http://www.drkianinezhad.ir/مشاور-خانواده-غرب-تهران/

به نظر من انتخاب مشاور خانواده اندازه انتخاب همسر باید دقیق باشه . بعضی از مشاوران عزیز متاسفانه به اینده زوجین توجهی نمیکنن و پیشنهادات اشتباه میدن که من تجربه بدی داشتم . از دوستان گلم خواهش میکنم مشاوری رو معرفی کنید که تجربه کافی داشته باشه و دلسوز  تا بتونه مشکلات رو حل کنه و چند تا مشکل دیگه به زن و شوهر اضافه نکنه .

من بعد از دو  تا مشاور به توصیه همکارم رفتم پیش خانم دکتر دربندسری و مشکلی که با همسرم داشتم خدارو شکر حل شد 

به نظرم اولا هزینه ای که میگیره منصفانه هستش بعد مراجعان رو  اگه کاری در تخصصش نباشه معطل  نمیکنه و ارجاع میده به مشاور دیگه و به هر حالتی قبول نمیکنه مشاوره رو و وقت و پول ادم بخود بره . این دو تا خصوصیت مهم رو از ایشون دیدم امیدوارم مشکلات همه خانواده ها حل بشه  .


2728


سلام عزیزم برو پیش دکتر ابراهیمی فوق العادس . تکنیکش با بقیه فرق داره . خیلی با تجربست .  روانکاو  و روانشناس هستش . اگه لازم باشه هیپنوتیزم هم انجام میده قیمتهاش هم منصفانست. خودم برای حل یه سری مسایل خانوادگی ازشون راهنمایی و مشاوره گرفتم . فوق  العاده بود. 09122877547 اینم شمارش.حتما برید اینجا‌. سمت غرب تهران . محدوده شهرک غرب سعادت آباد

مرکز تخصصی مشاوره، روان‌شناسی، روان‌پزشکی و تغذیه رویا

شهرك اكباتان، خيابان اصلى( نفيسى)، پلاك ٧١، برج سايه، طبقه سوم، واحد ١٦

طرف قرارداد با بانک‌های صادرات، تجارت، کشاورزی و صنعت‌ومعدن

همه روزه حتی جمعه‌ها و ایام تعطیل از 10 صبح تا 8 شب

02144672875 - 02144672974 - 09129631850

2738

سلام از نظر من دکتر علی کربلایی دکتر خوبیه من برای رفع مشکل خانوادگیم رفته بودم پیشش خیلی راضیم نتیجه خوبی گرفتم خیلی به آدم وقت میزاره.

آدرس: تهران پونک خیابان میرزا بابایی بلوار عدل جنوبی ساختمان پزشکان فتح

وقتی شما با همسرتان خوب نیست، بهبود ر اغلب دشوار است. عدم مهارت ارتباط صحیح با همسر می‌تواند شامل هر چیزی که منجر به ایجاد احساس افسردگی، احساس نا امنی، بی اعتنایی و یا عدم علاقه به گردد باشد. البته در این مواقع لحن صحبت با همسر در روابط زناشویی نیز تغییر می‌کند. گاهی در ارتباط با همسر، طرز صحبت و گفتگو از موضوع گفتگو مهم تر است. عدم مهارت برقراری ارتباط صحیح با همسر نه تنها موجب آسیب رساندن به احساسات می‌شود، بلکه موجب سوء استفاده عاطفی یا جسمی نیز می گردد.

وقتی رابطه زن و شوهر بیشتر شبیه به هم اتاقی شود تا یک ، نیاز به ضروری به نظر می‌رسد. این به آن معنا نیست که اگر زوج برخی رفتارها را از خود نشان دادند، در مشکل دارند. اگر بعد از ازدواج یکی از زوجین در روابط زناشویی احساس کمبود محبت و صمیمیت از طرف همسر خود کند، این احساس به شما القا می‌شود که با همسر خود هم اتاقی هستید تا یک زن و شوهر و به عقیده کارشناسان مشاوره خانواده نشانه خوبی در ازدواج نیست.

وقتی زن و شوهر در زندگی زناشویی تفاهم نداشته و هر دو از این اختلاف آگاه باشند، شناختن ریشه اختلاف در زندگی زناشویی فقط نیمی از ماجراست.

به‌عنوان بارها این جمله را از مراجعین خود می‌شنوم که می‌گویند: ما علل اختلاف با همسر در زندگی خود را می‌دانیم اما نمی‌توانیم چگونه به حل مشکلات زناشویی خود پایان دهیم.

این موقع بهترین زمان است تا از شخص سومی برای کمک به حل اختلافات زناشویی با همسر خود کمک بگیرید. اگر در زندگی مشترک با همسر خود اختلاف دارند، یک خوب می‌تواند ازدواج شما را به درستی هدایت کند تا از تجربه یک ازدواج موفق در کنار همسر خود لذت ببرید.

   


کلینیک مشاوره و روانشناسی پیام مشاور، زیر نظر سازمان بهزیستی کشور ، خدمات مشاوره ای و روانشناسی عمومی و تشکیل کارگروه مجرب شامل اساتید، روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان زبده و متخصص از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است.


این مرکز خدماتی جامع و کاربردی با بالاترین کیفیت بصورت حضوری، تلفنی و آنلاین در زمینه های مشاوره فردی، خانواده درمانی، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و شغلی، روانسنجی، صنعتی-سازمانی، مشاوره حقوقی و ... ارائه نماید.


https://payamemoshaver.ir


شماره های تماس 22070704 - 22893016 - 22894173


آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان گل نبی ، جنب حسینیه ارشاد ، پلاک 49 ، واحد 2


تو همه جا اومدی اینو نوشتی  معلومه از عوامل خودشونی

نتيجه گرفتم  هم من هم كسايي كه معرفي كردم پس همه جا هم ميگم فاميل و اشنا اگه خواستي درخواست دوستي بده توي اينستا يا واتزاپ برات مفصل بگم كه چه تغييراتي تو زندگيم ايجاد كرد دكتر

مرکز مشاوره ندای آرامش روان با بهره‌گیری از تخصص بیش از ۱۰۰ مشاور و دکتر روانشناس در حوزه مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره ترک اعتیاد ، مشاوره فردی و مشاوره طلاق در تلاش است بهترین خدمات روانشناختی را به مراجعین خود ارائه دهد.

مراجعین سایر شهرهای ایران ( غیر از تهران ) که امکان بهره‌گیری از خدمات مشاوره حضوری برای آن‌ها فراهم نیست، می‌توانند از طریق شماره تماس زیر از طریق مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره غرب تهران ارتباط بگیرند.

آدرس مرکز مشاوره غرب تهران : فلکه دوم صادقیه – ابتدای خیابان ستارخان – بلوار شهدای صادقیه شمالی، پلاک ۳ ، واحد ۷
02144804164

   

مرکز سپیدار تخصصی زوج و خانواده هست.

مدیریت خانم دکتر رحیمی نژاد 

دکتری تخصصی مشاوره زوج و خانواده 

عضو انجمن مشاوره ایران 

خیلی خوب و معروفه کلینیک شون 


خیابون ولی عصر،  بالاتر از ونک، روبروی بی آرتی نیایش 

۸۸۲۰۲۴۷۶

۸۸۲۰۸۳۶۴

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز