2737
2734
عنوان

حرف های زیبا

1002 بازدید | 12 پست
برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافی است.لازم نیست آن را در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی. پرهایش را بزن ... خاطره پریدن با او کاری می کند که خودش را به اعماق دره‌ها پرت کند .


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
داستان درویش و زاهد و دخترک کنار رودخانه
زاهد و درویشی که مراحلی از سیر و سلوک را گذرانده بودند و از دیری به دیر دیگر سفر می کردند، سر راه خود دختری را دیدند در کنار رودخانه ایستاده بود و تردید داشت از آن بگذرد. وقتی آن دو نزدیک رودخانه رسیدند دخترک از آن ها تقاضای کمک کرد. درویش بی درنگ دخترک رابرداشت و از رودخانه گذراند.
دخترک رفت و آن دو به راه خود ادامه دادند و مسافتی طولانی را پیمودند تا به مقصد رسیدند. در همین هنگام زاهد که ساعت ها سکوت کرده بود خطاب به همراه خود گفت:دوست عزیز! ما نباید به جنس لطیف نزدیک شویم. تماس با جنس لطیف برخلاف عقاید و مقررات مکتب ماست. در صورتی که تو دخترک را بغل کردی و از رودخانه عبور دادی. درویش با خونسردی و با حالتی بی تفاوت جواب داد: من دخترک را همان جا رها کردم ولی تو هنوز به آن چسبیده ای و رهایش نمی کنی.

چه " بی حساب " می بخشی و چه " با حساب " تسبیح ات می گویم ! (الله اکبر 34مرتبه ، الحمدلله 33مرتبه ، سبحان الله 33 مرتبه )

2738
اگه هفت تا اسمو ن /زیر پای من باشه/باغ زیبای بهشت/اگه جای من باشه/به خدا بی تو دلم پر از غمه/همه دنیا برام جهنمه


به من گفتی که دل دریا کن ای دوست/همه دریا از ان ما کن ای دوست/دلم دریا شد ودادم به دستت/مکش دریا به خون پروا کن ای دوست


اگر خوابم اگر بیدار/اگر مستم اگر هشیار/مرا یارای بودن نیست/تو یاری کن مرا ای یار/تو ای خاتون خوب من/من تن خسته را دریاب/مرا همخانه کن تا صبح/نوازش کن مرا تا خواب/همیشه خوابتو دیدن /دلیل بودن من بود/چراغ راه بیداری/اگر بود ازتو روشن بود


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز