2726
سلام بچه ها
پسر من الان 5 ماهشه و خیلی بغلیه دیگه واقعا خسته شدم، دستام دیگه جون نداره... هر جوریم سرگرمش می کنم نهایتا 10 دقیقه رو زمین می مونه ، چکارش کنم ؟ شماها از این مشکلات داشتین ، چطوری حلش کردین؟؟؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

پسر من هم تازه 5 تمومش شده و دقیقا همین مشکل رو دارم . تازه من باید راه برم و تو بغلم باشه تا شیر بخوره . کتفم اینقدر درد می کنه که شبا نمی تونم برگردم بهش شیر بدم و شوهرم میاد میزاردش زیر سینه ام. خیلی ها بهم گفتن بذارش رو زمین یکی دو روز گریه می کنه و بعدش خوب می شه. ولی من که دلم نمیاد تازه یه مطلب هم خوندم که اصلا بچه ی بغلی وجود نداره . بعضی از بچه ها ذاتا نیاز دارند که زیاد بغلشون کنی و و اگه این کار رو نکنید دچار آسیب روحی می شن. من بعضی مواقع می ذارمش تو تاب آرومه . بعضی مواقع تو روروئک ، بعضی مواقع هم رو زمین و باهاش بازی می کنم. در ضمن اگه خواستی بزاریش رو زمین و گریه کرد . مراقب باش که حتما ببیندت . چون بچه ها تو این سن نباید به هیچ عنوان احساس تنهایی بکنند .
2728
در ضمن این لینک هم واسه سهیلا است که خوبه بخونی
تفکر بغلی شدن نوزادان اشتباه است
13/8/88
برخی والدین با تفکر اینکه بغل کردن زیاد نوزاد موجب لوس شدن او یا به اصطلاح عام موجب بغلی شدن یا همان عادت به بغل کردن کودک می شود از توجه زیاد به کودک خود امتناع می کنند که البته این تفکر اشتباه است و توجه و مراقبت هر چه بیشتر از کودک لازم و ضروری است.
دکتر منصور بهرامی متخصص کودکان در گفت‌وگو با ایسنا گفت : مهمترین موضوع در پرورش کودک توجه و مراقبت از او از لحظه تولد است که این توجه باید در بالاترین میزان خود باشد چرا که کودک از لحظه تولد دارای لامسه و چشایی و حواس کامل است و این حواس باید هر چه بیشتر تقویت شوند.
وی در ادامه افزود: بیشترین میزان رشد مغز در 5/1 سال ابتدای زندگی است به طوری که این میزان تا 90 درصد نیز می رسد بنابراین والدین در همین زمان است که باید تمام تلاش خود را برای رشد کامل و تکامل مغز کودک به کار گیرند.
برخلاف عقیده برخی والدین هر چه نوزاد بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در آغوش گرفته شود بیشتر با اصوات و تصاویر افراد آشنا شده و حواس و حتی تکلم وی تقویت می شود و هیچ گاه موجب لوس شدن یا بغلی شدن کودک نمی گردد و می توان گفت این تفکر که کودک به اصطلاح بغلی می شود ، اشتباه می باشد.
گفتنی است: کودک به خصوص در سالهای اول زندگی به هیچ وجه نباید احساس نگرانی، ترس و یا ناامنی داشته باشد چرا که در طولانی مدت در روحیات و حتی شکل گیری شخصیت وی تاثیر گذار است.
شایان ذکر است: اگر در آغوش گرفتن کودک همراه با صحبت کردن با وی باشد می تواند تا حدی در قدرت تکلم و شنوایی کودک موثر واقع شود.
منبع: سلامت نیوز
عزیزم روروک اطرافش گرفته ست و نمی افته .من پسرمو از 4/5 ماهگی گذاشتم و خیلی راحت بود.خودمم واسه یه تایم کوتاه راحت بودم.البته از روزی 5 تا 10 دقیقه شروع کن که به ستون فقراتش فشار نیاد.امتحان کن.ضرر نداره.
یا به اندازه آرزوهایت تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو کن...
عزیزم.. دکتر هلاکویی میگه بچه ای بغلی میشه که اون اندازه که باید بغلش میکردید، نکردید. نی نی شما به محبت بیشتری نیاز داره
به قیمت سپید شدن موهایم تمام شد، ولی آموختم که: ناله ام سکوت باشد/ گریه ام لبخند/ و تنها همدمم، خدا/
پسر منم 6 ماهشه. قبلا که خونه بود یکسره بغلم بود. از وقتی گذاشتمش مهد و اونجا کمتر بغلش می کنن تو خونه هم دیگه خیلی نمی خواد بغلش کنم خودش با خودش بازی می کنه.من فکر می کنم بغلی شدن یه عادته نه نیاز. تو کریر بذارش عزیزم و هی یه چیز جدید بده دستش که باهاش مشغول بشه.
عزیزم اقتضای سنشونه. پسر من هم همسن پسر شما است و همین طوره. چون نه میتونه سینه خیز بره و نه بنشینه. از خوابیدن هم حوصله اش سر میره. من گاهی میگیرم تو بغلم اسباب بازی هایی که راه میرن مثل قطار و ماشین رو روشن میکنم و با هم میشینیم و میبینیم. گاهی هم با کمک بالش میشنونمش روی مبل و اسباب بازی میدم دستش بازی کنه. تا زمانی که هوا خوب بود هر روز میذاشتمش توی کالسکه میبردمش پیاده روی. خلاصه سعی میکنم پیشش باشم اما کمتر بغلش کنم

سلام به همگی.خانما مشکل من از همه شمابیشتره.دخترمن یازده ماهشه.ازروزیکه بدنیا اومد یکسره فقط گریه کرد.اول بخاطر گرسنه موندن وبعد بخاطر کولیک وبعد بخاطر بدخواب شدن.وحالاهم که بغلیه به شدت.طوری که اصلا روی زمین نمیمونه.وقتی کنارش میشینم گریه میکنه بغلم بیاد.اصلا به هیچکارم نمیتونم برسم.نه غذا نه کارخونه.نه یکم بخودم برسم.ازبس تو بغل مونده هنوز بلد نیست چهاردست وپا بره.بخدادیگه خسته شدم.کمرم دستام پاهام داغونه.به هیچ روشی هم ترک نکرد بغلی بودنشو.نه اسباب بازی نه روروعک نه هیچی.شباهم تاصبح منو میمکه تامیخوابه.روزام که هردفع که بخوابه انگارسرنیم ساعت کوکش کردی بیدارمیشه ومن کنارش نباشم گریه میکنه.هیچکاری هم نمیتونم بکنم چون خوابش خیل سبکه وباکوچکترین صدا ازخواب میپره

سلام به همگی.خانما مشکل من از همه شمابیشتره.دخترمن یازده ماهشه.ازروزیکه بدنیا اومد یکسره فقط گریه کر ...

سلام امیدوارم آنلاین بشی و این پیام منو ببینی 

دوست عزیز الان وضعیت بچه چجوریه چی شد ک بغلی بود بهتر شد چیکار کردی؟ 

سلام به همگی.خانما مشکل من از همه شمابیشتره.دخترمن یازده ماهشه.ازروزیکه بدنیا اومد یکسره فقط گریه کر ...

دکس عزیز دخترتون دیگه از کی مستقل شد چون دقیقا منم مشکل شمارو دارم

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز