2789

واقعا کمک لازمم 

نمیدونم چی بخرم 

کجا ببرمش 

کلا چیکار کنم خوش بگذره؟ پیشنهاد بدید 

فداتون 🩷

و من یتوکل علی الله،  فهو حسبه 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

برو استقبالش بگردونش. یه دل سیر ببینش یه هدیه کوچیک براش تهیع کن. یکم گل براش بخر اومد با گل برو است ...

گل میخرم فردا 

کادو چی بدم ؟ 

اون مطمعنم برام خریده 

و من یتوکل علی الله،  فهو حسبه 

تهرانی نمیدونی کجا ببریش؟؟😐😐

ما البرزیم دوستای تبریزیمونو بردیم تهران گردوندیم کلی هم خوش گذشت .

یه روز بازار بزرگ و خرید 

ی روز کاخ سعد آباد و پارک ارم واس بچه ها دیگه نموندن وگرنه جا زیاده

تهرانی نمیدونی کجا ببریش؟؟😐😐ما البرزیم دوستای تبریزیمونو بردیم تهران گردوندیم کلی هم خوش گذشت .یه ...

جا که خیییلی زیاده 

من استرسی شدم 

حتی نمیدونم کدوم تیپمو بزنم 

و من یتوکل علی الله،  فهو حسبه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792