2821
2789

میخوام زودتر تکلیفم روشن شه 

دیگه طاقت استرس رو ندارم 

کسی این آزمایش داده میشه یه جوابش اطمینان کرد؟

خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین

چند هفته ای

الان ۱۱هفته 

۱۰ هفته این آزمایش دادم

خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

کدوم آزمایش؟سلفری؟

نه ی آزمایش خون تشخیص جنسیت که از ۷هفته میگیرن 

خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین

اها خوبه پس من خواهرم ۵ هفته داده بود صد درصدی بود جوابش تو هم اعتماد کن برا تو بزرگتره

چی بود جنسیت؟درست گفتن؟

خدای مهربونم سیپورت.دوستِ مجازی جان توی یه تاپیکت موافقتم و توی یه تاپیک مخالفتم پس دعوا نداریم😁

اها خوبه پس من خواهرم ۵ هفته داده بود صد درصدی بود جوابش تو هم اعتماد کن برا تو بزرگتره

خواهرتون کجا داد؟۵هفته که خیلی زوده نمیگیرن 

جنسیت بچش چی بود؟

خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین

خواهرتون کجا داد؟۵هفته که خیلی زوده نمیگیرن جنسیت بچش چی بود؟

کو ازمایشت؟خب عکسشو بذار

خدای مهربونم سیپورت.دوستِ مجازی جان توی یه تاپیکت موافقتم و توی یه تاپیک مخالفتم پس دعوا نداریم😁

چی بود جنسیت؟درست گفتن؟

بله دختر بود  چون تحت اقدام بود برا پسر ۵ هفته دکترش یه آزمایش ازش گرفت فرستاد نمونه رو تبریز  ۴ تومن هم هزینه ی آزمایش بود دکتره خیلی مطمئنه از اون آزمایشگاه میگه چند ساله قرارداد دارم باهاشون هیچ خطایی نداشتن

هر نظری میزارم برای استارتر تاپیکه دوست عزیز

نه ی آزمایش خون تشخیص جنسیت که از ۷هفته میگیرن


همونه. فقط بعضی فاکتورها توش دیگه تست نمیکنند که هزینه بیاد پایینتر. خب جوابش کو؟ میگه داخلش جنسیتو

و درستم هست دقتش ۹۸-۹۹ درصده اگر اشتباه نکنم

کو ازمایشت؟خب عکسشو بذار

زده ۹۸درصد دختر 

آزمایشگاه مندل 

خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین

بله دختر بود چون تحت اقدام بود برا پسر ۵ هفته دکترش یه آزمایش ازش گرفت فرستاد نمونه رو تبریز ۴ توم ...

چه دقیق و باحال

خدای مهربونم سیپورت.دوستِ مجازی جان توی یه تاپیکت موافقتم و توی یه تاپیک مخالفتم پس دعوا نداریم😁

همونه. فقط بعضی فاکتورها توش دیگه تست نمیکنند که هزینه بیاد پایینتر. خب جوابش کو؟ میگه داخلش جنسیتوو ...

باید عکسشو ببرم بعد بزارم اطلاعات شخصیم تو عکس هست

خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792