خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین
خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین
راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی میگرفتم یا سخت بود یا وزنم برمیگشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهمتر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.
خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین
اها خوبه پس من خواهرم ۵ هفته داده بود صد درصدی بود جوابش تو هم اعتماد کن برا تو بزرگتره
خواهرتون کجا داد؟۵هفته که خیلی زوده نمیگیرن
جنسیت بچش چی بود؟
خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین
بله دختر بود چون تحت اقدام بود برا پسر ۵ هفته دکترش یه آزمایش ازش گرفت فرستاد نمونه رو تبریز ۴ تومن هم هزینه ی آزمایش بود دکتره خیلی مطمئنه از اون آزمایشگاه میگه چند ساله قرارداد دارم باهاشون هیچ خطایی نداشتن
خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین
همونه. فقط بعضی فاکتورها توش دیگه تست نمیکنند که هزینه بیاد پایینتر. خب جوابش کو؟ میگه داخلش جنسیتوو ...
باید عکسشو ببرم بعد بزارم اطلاعات شخصیم تو عکس هست
خدایا به من و همسرم عمر طولانی و تن سالم و دل خوش بده بچه هامون رو با خوشی راهی خونه ی بخت کنیم و خیرشون رو ببینیم انشااله.خدایا ۳تا بچه هام رو عاقبت بخیر و خوشبخت کن الهی آمین