2789
عنوان

زنگ زدم مرکز مشاوره

365 بازدید | 17 پست

سلام زنگ زدم ۱۲۳ گفتم همسرم پسر یازده سالمه میزنه گفت زنگ بزن ۱۴۸۰ میان دم در خونه اول صورتحلسه میکنن بعد مداخله در بحران به نظرتون ادامه بدم . ۱۳ساله میگم درست میشه چند ماه خوبه دوباره شروع میشه . 

همش داره ترس تو دلمون میندازه . 

قضیه اینه که من سه تا بچه دارم دوتای اولی ده سال با اخری تفاپت سنی دارن  من با همسرم اختلاف فرهنگی داشتیم و مداخله خانواده ها مادر من برای اینکه حرف و حدیثی نباشه دیگه اینقدر زیاد به بهانه مادرم دعوا نشه رفت شهر که خیلی ازم فاصله داره البته بیماری قلبیش که دیگه نمیتونه رفتارای همسرمو تحمل کنه مزید علت شد. خیلی مشکل دارم . خیلی ناراحتم . کارمندم و حتی یه تومن اجازه ندارم بدون اطلاعش خرج کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پیشش آرمسچش ندارم چند روز پیش داشتم کارتون تام و حری میدیم پسرم یازده سالش گفت وقتی بابا هست قلب من ...

خدا لعنتش کنه 

عزیزم‌نگران نباش همه چی درست میشه بهترین تصمیم رو بگیر

۱۴۸۰ نمیاد در خونه ۱۲۳ میاد از سر بازت کردن

گفت ارحاعت میدیم کارشناس ۱۴۸۰ ادرسش هم داد یا اونا میان یا خودت با بچه ها برو من زنگ نزدم ۱۴۸۰  اومدم تاپیک زدم شاید عصبانیتم کمتر شه

خدا لعنتش کنه عزیزم‌نگران نباش همه چی درست میشه بهترین تصمیم رو بگیر

بلیط مشهد داریم برای شنیه . بهم گفت مشهد نمیبرمتون . گفتم جهنم . گفت بلیط پس میدم گفتم بده ... دیشب پسرم کلاس آنلاین زبان داشت معلم داشت درس میپرسید و چند تا سوال بلد نبود جواب بده شوهرم فهمید بعش گفت چرا سی دی تکرار نکردی اونم با عجله جواب ذاد باشه تیچر داره ازم میپرسه اونم عصبانی شد با لگد افتاد به جونش و صورتش چ چشمش کبود شده . خودش گفت دیشب وقتی شما خوابیدین رفتم گوشیم برداشتم با شارژ اضطراری با وکیل صحبت کردم گفت به مامانت بگو ببرتت اورژانس اجتماعی.

بچه ها میگن ما آرامش نداریم خودمم ندارم کلافه شدم دیگه نمیتونم قند دارم دیابت استرسی وقتی استرس دارم یا دعوا میکنم قند مدبالا میره بعد یهو میفته بدنم میلرزه نیاز به درددل دارم البته بعد تصمیم گیری

شرایطشو داری جدا بشی؟ اگه اره خودتونو نجات بدین بچه هاتو نجات بده

بله کارمندم از خرج خودمو بچه بر میام الحمدلله البته تو این سیزده سال هر چی کار نردم به اسم خودش زده و باباش

بچه 13 ساله رو چرا باید بزنه؟!

یازده سالش پسرم دیشب پسرم کلاس آنلاین زبان داشت معلم داشت درس میپرسید و چند تا سوال بلد نبود جواب بده شوهرم فهمید بعدش گفت چرا سی دی تکرار نکردی اونم با عجله جواب داد باشه تیچر داره ازم میپرسه اونم عصبانی شد با لگد افتاد به جونش و صورتش چ چشمش کبود شده . خودش گفت دیشب وقتی شما خوابیدین رفتم گوشیم برداشتم با شارژ اضطراری با وکیل صحبت کردم گفت به مامانت بگو ببرتت اورژانس اجتماعی.

خدا لعنت کنه مرد بد خونه رو الهی

ومن دوباره هديه اي ب زيبايي مادرشدن گرفتم(٢٨-٠٨-٩٩)         بزرگترین کادوی تولدم رو (۲۸-۰۸-۹۸) از خدا گرفتم بیبی چکم مثبت شد الهي هزاربارشکر ۲۶-۰۹-۹۸ امروز دکتر تپش قلب مورچمون رو شنید😍١-١١-٩٨ امروز رفتم غربالگري خداروهزاربار شكر همه چي عالي بود ي نيني ناز  ك دائما شيطوني ميكرد و خودش رو ميكوبيد ب در و ديوار دلم❤️😍😍 ۱۰-۱۲-۹۸ امروز فهمیدم ی دختر کوچولوی ناز تودلمه😍 خدایا شکرت بابت همه ی نعمتهات و دختر نازمون❤️مامان جان صدای قلبت رو واضحتر از همیشه شنیدیم و باهاش بغض کردیم ان شاءالله ۱۲۰سال بتپه قلبت مادر❤️ تا جایی هم ک تونستی شیطونی کردی و منم با دیدنش دلم قنج میرفت 😍 بابات کلی ذوق کرده بود ازینکه تو دختری😍😍 ٢٦-١٢-٩٨ امروز براي اولينبار خيلي واضح لگد زدن و تكون خوردنت رو حس كردم انقد ذوق زده شدم ک یلحظه نفس کشیدن یادم رفت 😍 بابایی هم دستش رو گذاشت رو دلمو تو محکمتر تکون خوردی و کلی کیف کرد🥰 ١٦-٠١-٩٩ امروز دوباره صداي قلبتو شنيدم عروسك مامان😍 هنوز باورم نميشه ك دارم ميشم مامان ي نازدونه دختر  همش واسم مثل خواب ميمونه ك دائم دعاميكنم واقعي باشه😍 ۲۰-۰۲-۹۹ مامان جان امروز تو سونو گرافی دکتر گفت وزنت ۱۴۸۴ گرم هستش گفت خیلی خوب وزن گرفتی😍 من قربون اون شکم قلمبت🥰 ٢٧-٠٣-٩٩ عروسك نازم مانلي جونم امروز دكتر گفت ك ٢٣ روز ديگه مياي بغلمون گفت ك رشدت خيلي خوبه😍 من هنوز باورم نميشه ك واقعا شدم مامان جوجه خانوم انگار همين ديروز بود ك همش باخدا حرف ميزدم و دعا ميكردم ك زودي بياي تودلم🙈😍 خدايا ب هركس ك منتظره نيني بده لطفا انتظار خيلي تلخه🙏🏼❤️ ٣١-٠٣-٩٩ نازدونه دخترم امروز رفتم اخرين سونو رو انجام دادم شدي ٢كيلو و ٧٠٠ گرم (۲کیلوو۹۳۰گرم)😍 كمتر از ٣هفته ديگه مياي بغلم و من ازين موضوع بي نهايت ذوق مرگم😍(۹-۰۴-۱۴۰۰) ۱۷-۰۴-۹۹ امروز رفتم دکتر برای اخرین ویزیت قرار بود هفته دیگه دنیا بیای اما دکتر گفت انقد تپلی شدی ک دیگه تودلم جانمیشی😍(۲۰-۰۴-۹۹)❤️(۱۴-۰۴-۱۴۰۰🩵) عروسک قشنگم بدنیا اومد😍ی دختر کوچولوی (۲کیلو و ٩٧٥گرمي)(۳کیلو و۲۰۰گرمی)❤️ با صورت گرد و سفید و لپای صورتی و نارنجی😍موهای پر ومشکی ک پشتش تا رو شونه هاته 😍🤩 داشتی گریه میکردی اما تا صدامو شنیدی ساکت شدی و چشمات بازشد😍شما تمام دنیای منید مانِلي و آنِلی زيباي من🩵

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز