2789

سلام بچه ها، خواهر من یه سالن زیبایی کار میکنه تو رفت و آمدهاش یه آقایی ایشون رو دیده و پیگیرش شده اومده با مدیر سالن صحبت کرده و امشب باهم رفتن بیرون، خواهرم قبلا یبار ازدواج کرده تو سن کم و الان ده ساله جدا شده، ولی هم خیلی زیبا و دلنشین عه هم خیلی متین عه

بعد از بیرون رفتنشون اومد گفت اصلا نمیتونم قبول کنم خیلی سطح بالا هستن، تماما خودشون فامیل هاشون تو کار آزاد هستن، برادر و زن برادر دکتر هستن مادرشون پرستار بازنشسته بسیار دقیق و حساس، حتی کافه ای که رفته بودن باهم ملک اش مال اینا بوده دادن اجاره

خواهرم میگه اصلا حس خوبی ندارم هر کاری میکنم دلم راضی نمیشه با اینکه از پسره خوشش اومده

بهش میگم انقد تنهایی و سختی کشیدی قبول کن نمیتونه

ما خودمون معمولی هستیم پدرم کارمند بوده و خواهرمم تو سالن زیبایی کار میکنه

از بچگی عم از طرد شدن و کافی نبودن میترسید ب نظرتون اشتباه نمیکنه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا تصمیم خودشونه دیگه به کسی ربط نداره ایشالا خوشبخت بشن 

ولی من برای خودم اختلاف زیاد مالی یا طبقاتی رو نمی‌پسندم چه بیشتر باشه چه کمتر

کاربری دست چندنفره با سنهای مختلف، دلیلش؟ به خودمون مربوطه! نخواستیم کسی بتونه فضولی و دخالت کنه                                                                           نیازی نیست حتما انسان بزرگی باشید، تنها انسان بودن کافیست!                                                                    1. حوصله بحث با کسیو ندارم پس اگه نظرت مخالفمه و دنبال تحمیل و بحثی ریپ نزن وگرنه چون هشدار دادم از قبل برات عفت کلام قائل نمیشم       2. آدمای تعفن برانگیزی مثل افراد خودبرتربین، زن ستیز، نژاد پرست، مدعی روغَن فکری یا مذهبی افراطی روم ریپ نزنن و باهام صحبت نکنن چون روانم برام محترمه    3. آقایون درخواست ندن                              ❤️‍🩹 هرکس داستانی دارد که اگر آن را کامل بخوانی هرگز نمی‌توانی از او متنفر باشی...! ( آروین یالوم)

وقتی مرد دوستش داشته باشه هیچوقت نمیزنه تو سرش ک من ازت بالاتر بودم

بعدشم بالا بودن همیشه ب ثروت نیس ب عقل و فهم و شعور ادمه

اگه همو دوست دارن چرا که نه

او تا به ابد. M💍                                                           متاهل متعهد😌                                                                        #نه به نژادپرستی                                        

منو شوهرمم اختلاف طبقاتی داشتیم اینجوری بگم که ما ۲۰۶ داشتیم اون لندکروز و بی ام و 

 یه وقتایی مخصوصا اون اوایل میزد تو سرم این حرفارو ولی از یه طرفم خیلی خرج میکنه و تو رفاهیم ببین روحیه خواهرت چجوریه 

جاریمم که زیر خط فقر بودن با برادر شوهرم ازدواج کرد ولی الان خیلی زندگیشون خوبه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز