2789

1. خرج خودتون می‌کردید روتین پوستی و برای مو و لوازم آرایش و ...

2.طلا 

3. کلاس های تابستونه ثبت نام می‌کردید 

الان دو تا کلاس که قیمت گرفتم شش تومن هست تقریبا 

دانشجو معلم 🌱 از فضل خداست که یک معلّمم🌼

هیچی 

هر کاری کردم چهار دیواریِ دلم بشه خونَت اما نشد 🖤      لینکِ تاپیکِ شیرینی پزیِ من✨                                    مثل یه پرنده که همه پراشو چیدن..پشت تو راه اومدم تو رو نفس کشیدم..من میترسیدم ولی بخاطرت پریدم..چون دلم میخاست برات بمیرم و نگام کنی..جاش فقط حسابمو از عاشقات جدا کنی..زخمی که میخورم از آدما رو دوا کنی1401/04/2یه جا تسلیم عشق بودن همه دیوونگیت میشه.کسی که فکر نمیکردی تموم زندگیت میشه...چه دنیایی به من دادی به من که دل نمیدادم...چه عشقی تو دلم گم بود که با تو یادش افتادم...🚶 آغوشتو به غیرِ من به روی هیشکی وا نکن منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن..من برایِ با تو بودن پُرِ عشق و خواهشم..واسه بودن کنارت تو بگو به هرکجا پَر میکشم...💜 اون روزُ میبینم بگردی دنبالم بپرسی از همه هنوز دوستت دارم💔؟‌ به این فکر کنم چی موند ازت برام؟به این فکر کنی بدونِ تو کجام؟ نگاه کنی برات چی مونده از شکست؟پُلایی که یه شب پشتِ سرت شکست  ندونی از خودت کجا فرار کنی؟ندونی با دِلِت باید چیکار کنی  به این فکر کنی چجوری برگردی بپرسی از خودت کجا گمم کردی  شاید یه روزِ سرد شاید یه نیمه شب دلت بخواد بشه برگردی به عقب🌙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی بیشترشو دارم و هیچی

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

با توجه از شناختی که از خودم دارم یه مولداویت گنده میخریدم😂

کلاس هام بستگی دارن چی باشن اگه کلاسای مفیدی هستن که عالی

اندوه عمیق تر و خدا به ما نزدیک تر است🪽🩵عاشق شوید، نه بخاطر بوسه و هم آغوشی، عاشق شوید بخاطر تمرکز روی یک نفر، وفاداری لذت دارد.🌱🩷 [پیشنهاد میکنم تاپیک آموزش مدیتیشن، عادت های اتمی، پاکسازی هواپونوپونو و قطع پیوند رو که نوشتم رو بخونی🍀]

ولی اگه قبلا بود یه کلاس میرفتم باسگاه خرج پوستم میکردم

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پیر شدم

zizi_1380 | -51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز