قبول باشه از همه
یکی از اقوام درحه یک هرسال نذری میپزن
پارسال اومدیم کمک متاسفانه قابلمه خورشت ریخت رو زمبن از روی سهل انگاری
تا شب صد بااار گفتن چشم خوردیم لابد چشم شور اینجا بوده (منظورشون ما بودیم)
من با چشم گریون برگشتم خونه
امسال من نرفتم مامانم رفت زنگ زد گفت بیا نیرو کمکی کمه ثواب داره
بعد الان داشتیم فلالفل لقمه میکردیم گفتن چرا ترد نشده غیر ممکنع اینجوری بشه چشم خوردیم
پاشدن اسپند دود کردن و کلی دعا خوندن
واقعاااا بغض دارم و دلم شکسته