2789

همیشه وقتی حالم واقعا از اعماق وجود بدمیشه میام نی نی سایت بدبختیای بقیه رو ک میبینم دلم آروم میشه مث دانش آموزی ک هیچی برا امتحان نخونده وقتی ببینه دوستش هم هیچی نخونده دلش آروم میشه 

با خودم میگم ببین اینان هیچ گ.و.ه.ی نشدن ما هممون ی مشت بدبختیم کنار هم جمع شدیم پولداران کمن 


حس خوب

پسری مودب و باشخصیت هستم. همیشه با ادب و احترام با خانمها صحبت کردم و میکنم.هدفم از اومدن به نی نی سایت پیدا کردن شریک زندگی هست. اگر لایق باشم و قابل باشم یه دختر خوب نصیبم میشه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خشم

 غم 

تمام میشود و آفتاب میتابد غمی نبوده به عالم که ماندنی باشد...💚🕊❤️هرچه مرهم میگذارم بند می آید مگر؟ ای وطن خون تو از اروند می آید مگر؟تمام حواسم هست تا شما را نرنجانم چون من مسافر خاکم شما را نمیدانم جهان پیر است و بی بنیاد از این فرهادکش فریاد...{📚bibliophile} نام کاربریم ونون یکم هفدهمین پادشاه سلسله اشکانیه

فقط میام به کسی که ناامیده امیدبدم 

من ازنسل زنانی ام که اگردلشان بگیرد،به جای شکستن وضومیگیرند...بجای فریادقرآن بازمی کنند..وبجای تکیه برآدمها،برآسمان تکیه میزنند🙂🌺افرادمذکردرخواست ندین باتشکر🙂هم علی مال من است وهم عمر♡داغ عشق هردودارم درجگر♡هردویاران پیامبربوده اند♡آن دوباهم چون برادربوده اند♡بینشان کینه نبودازیکدگر♡دردل فاروق واهل سنت است♡این چنین عشقی یک نعمت است♡

هیچی من هروقت حوصله ندارم میام تاپیک میزنم دردودل میکنم بهتر میشم🚶🏻‍♀️

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

حس خوب

چقدرجالبه هرتایپکی که میام شمام هستین

من ازنسل زنانی ام که اگردلشان بگیرد،به جای شکستن وضومیگیرند...بجای فریادقرآن بازمی کنند..وبجای تکیه برآدمها،برآسمان تکیه میزنند🙂🌺افرادمذکردرخواست ندین باتشکر🙂هم علی مال من است وهم عمر♡داغ عشق هردودارم درجگر♡هردویاران پیامبربوده اند♡آن دوباهم چون برادربوده اند♡بینشان کینه نبودازیکدگر♡دردل فاروق واهل سنت است♡این چنین عشقی یک نعمت است♡

اون اوایل که ساده بودم،خیلی برای تاپیک ها و استاتر ها متیه میذاشتم تو جواب دادن به سوالهاشون....ولی الان حس میکنم اکثرشون فیکن....برای همین برام خیلی مهم نیست.

درسته اینجا مجازیه...اما شخصیت شما که مجازی نیست...هر جور که حرف میزنی،نشونه ی شخصیتته...😉

چقدرجالبه هرتایپکی که میام شمام هستین

به هرحال همه دارن حرفشون رو میزنن ما هم گفتیم بیاییم حرفمون رو بگیم.

پسری مودب و باشخصیت هستم. همیشه با ادب و احترام با خانمها صحبت کردم و میکنم.هدفم از اومدن به نی نی سایت پیدا کردن شریک زندگی هست. اگر لایق باشم و قابل باشم یه دختر خوب نصیبم میشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز