2789
عنوان

تا حدودی ماکولار درمان کردم

12547 بازدید | 126 پست

سلام 

کسانی که درگیر این بیماری لعنتی هستن میدونن من چی میگم 

از ۱۳ سالگی درگیرش شدم 

تا دو سال پیش حتی اسمش هم نمیدونستم 

کمرم پر از لکه های قهوه ای و مشکی بود 

هیچوقت نتونستم باشگاه برم،استخر برم،لباس مورد علاقه ام توی مهمونی بپوشم 

افسرده شده بودم ‌و دکترها هم نا امیدم کردن و گفتن باهاش کنار بیا هیچ درمانی نداره  

خیلی اتفاقی توی همین سایت یه نفر گفت دار‌وخانه دکتر حاتم توی شیراز داره داروش رو میسازه 

من دیگه پیگیرش شدم و دارو رو برام فرستادن 

خدا رو شکر از این کابوس نجات پیدا کردم 

الان ۹ ماهه که دارم استفاده میکنم و تقریبا ۹۰ درصد لکه هارفتن 

هدفم از این تاپیک این بود که تو رو خدا اگر کسی رو میشناسید درگیر هست بهش معرفی کنید

برای من مثل یک معجزه بود 

الهی،گاهی،نگاهی...

سلام چطور سفارش دادیدهزینش چقدر شد

از طریق شماره شون که توی گوگل هم هست 

هزینه اش هم چیزی نشد پارسال از ۵۰۰ سفارش دادم تا الان که شده ۶۰۰ خورده ای

الهی،گاهی،نگاهی...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی هر شیشه از این محلول ۵۰۰ تومنه؟بعد میشه لطفا بگی تو این ۹ ماه چند شیشه استفاده کردی عزیزم و این ...

یه پماد و یه محلول باهمدیگه میفرستن که الان ۶۰۰ خورده ای هست 

تقریبا هر یک ماه و نیم یه سفارش داشتم 

بله کتف و کمرم بود

الهی،گاهی،نگاهی...

بعد بعد از زدن محلول مرطوب کننده هم استفاده میکردی؟

بعد از چند ماه یهو بدنم شروع به پوسته پوسته شدن کرد 

بهشون زنگ زدم گفتن بعد از حمام لوسیون بزن 

میزدم قطع شد الان دیگه نمیزنم 

گف طبیعی این پوسته ها یعنی دارو روی بدن داره جواب میده

الهی،گاهی،نگاهی...

آها..من جای جوش دارم رو اعصابمه...خوشحالم ک راه چارشو پیدا کردی خداروشکر

مرسی عزیزم 

جای جوش که چیزی نیست یه متخصص پوست خوب برید دارو میده انشاءالله میرن

الهی،گاهی،نگاهی...

ممنون عزیزم من خودم شیرازم ولی مال من تقریبا کل کمر و سینه و بازوهامه برای این همه استفادم زیاد میش ...

شما دکتر بهتون گف ماکولار؟ 

من از خوزستان اومدم کل دکترهای پوست شیراز زیر پا گذاشتم همه شون گفتن درمان نداره دارو نداره من التماس میکردم دارو بنویسید یکی شون یه شامپو شستشو نوشت یکی شون چرک خشک کن...

مهم نیست عزیزم لطفا تهیه اش کن 

میتونی حضوری بری فکنم فرهنگ شهر باشه

الهی،گاهی،نگاهی...

شما دکتر بهتون گف ماکولار؟ من از خوزستان اومدم کل دکترهای پوست شیراز زیر پا گذاشتم همه شون گفتن درما ...

عزیزم منم خوزستانم 

قبلا سفارش میدادم ولی ازشیراز تا اینجا با دردسر میفرستادن برام

 کلی اشنا واسطه کرده بودم چون نمیدادن تیپاکس میگفتن میریزه


شما چجوری دستتون میرسید؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روشن شدن پوست

stareeeee | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792