2789

مدارس دولتی اطرافمون خوب نیستن، پول غیرانتفاعی خوب مثل روشنگران و ابوریحانم نداریم، مدارس نمونه رو هم میگن مثل دولتی عه، اکثر همکارام مدارس خوب گذاشتن بچه هاشون رو، من نمیتونم موندم چیکار کنم

بچت هوشش چطوره وریاضیشش؟

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

برای من یکی از تیزهوشان فقط مشکل اعصاب و روان موند

-کاربری دست 2 نفر- یه دختر 19 ساله و یه خانوم مستقل- اگه همینجوری با خودتم دعوا داری و میخوای دق و دلی قیمت دلار و طلا رو هم سر من خالی کنی؛لطف کن ریپ نزن بخدا حوصله دعوا ندارم . به جاش سر راه دو کیلو شیرینی بخر با خودت آشتی کن💜👍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تیزهوشانم که هزینه داره

کدوم نابود؟

چخبره مگه؟


روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

چرا قبولش نکنن

سلام مهربانان 🥰من با عشق، نظم‌دهنده‌ها، جامدادی‌ها و کیف‌های لوازم آرایش دست‌ساز درست می‌کنم. کیفیت کارم حرف نداره! ✨ من تمام تلاشم رو می‌کنم تا با همین دست‌های هنرمندم، یه کمکی به چرخ زندگی خانواده‌ام بکنم. راستش رو بخواید، چشمم به لباس‌های کوچولوهام مونده که دیگه براشون کوچیک شدن و حسرت می‌کشم که بتونم براشون لباس نو بخرم... 😔 هر سفارشی که شما می‌دید، انگار یه فرشته نجاته که به دادم می‌رسه و باعث می‌شه لبخند رو لب بچه‌هام ببینم. 😍اگه دلتون یه کار باکیفیت و زیبا می‌خواد، با یه پیام کوچولو بهم بگید تا براتون آماده کنم. ممنون از حمایتتون و اینکه به من و بچه‌هام فرصت شادی می‌دید.https://eitaa.com/arthonardast

وقتی پول غیرانتفاعی ندارید چرا فشار میارید به یه بچه تا تیزهوشان قبول بشه؟

خودتون یا همسرتون مگه سمپادی بودید؟

جهان استوار نمی‌ماند مگر با سری خمیده بر روی شانه‌ی کسی که دوستش داریم…

ولی اگزم خدایی نکرده قبول نشد سرزنشش نکنید و خیلی جلوش ناراحت نشون ندین خودتونو و احساس گناه بهش ندین

من مثل خیلی از کاربرا نمیخوام درباره سن و زندگیم دروغ بگم و کاربری فیک داشته باشم☺💕 صادقانه میگم من زیر ۲۰ سالمه اگر میخواید بگید بچه ای جمع کن برو درستو بخون بهتره که باهم صحبت نکنیم که خدایی نکرده دلخوری پیش نیاد🙌❤اگر هم که نه منم جای دخترتون لطفا منو راهنمایی کنید که به راهنمایی شما بزرگترها محتاجم تو زندگیم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792