2726
عنوان

شپش... شپش...شپش...

72022 بازدید | 64 پست

وای بچه‌ام شپش گرفت. از همکلاسیش. به من و پدرش هم داد. داشتم دیوونه می‌شدم. اونقدر متنفرم از این موجود که وقتی فهمیدم دچار شدیم دلم می‌خواست از خودم و زندگیم فرار کنم.

از همون لحظه اول که فهمیدم دچار شپش شدیم تمام توانم رو گذاشتم برای ریشه کنی  اش. خیلی سخت و نفرت انگیزه اما به سرعت جواب گرفتم خواستم نتیجه رو براتون به اشتراک بذارم که شما هم استفاده کنید. البته امیدوارم دچار نشید اما فعلا که ظاهرا شده بلای امروز. اما قبلش میخوام براتون بنویسم که چطور بچه ام شپش گرفت و به ما داد.

پسرم کلاس هوش و خلاقیت ثبت نام کردم. اونجا یکی از بچه ها بود که هروقت میومد لباسش موهای سفید و کرک مانند چسبیده بود یکبار به مادرش گفتم این موها چیه به لباسهای پسرت؟ گفت موهای ملوسه! خواهرش!

تعجب کردم گفتم مگه بازم بچه داری؟ خندید و گفت آره تازگیها برای پسرم یه آجی خریدم! اسمش ملوسه!..... خلاصه فهمیدم این ملوس گربه است!!! وای نمیدونید چقدر چندشم شد. من همینطوری از حیوون خونگی بدم میاد دیگه چه برسه به سگ و گربه. میگفت وقتی پسرم میخواد بیاد بیرون و میخواد ازش جدا بشه خیلی همدیگه رو ناز و نوازش می‌کنند!! برای همین مو میچسبه به لباسش.  بهش گفتم بچه رو با گربه مونس نکن کثیفه. گفت نه واکس میزنه تحت نظر دامپزشکه تازه میخوام براش سگ بگیرم. سگ با وفا تره. آخه بچه ام تنهاست......

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

مامانهایی که بچه هاتون مهد یا مدرسه میرند اجازه ندید با کسانی که حیوون خونگی دارند معاشرت کنند یا کنارشون بنشینند. و البته زیاد بچه هاتون رو چک کنید. یک هفته بود خارش سر دیوونه مون کرده بود. باورم نمیشد شپش باشه فکر میکردم حساسیت گرفتیم. تا اینکه اتفاقی یک شپش به سر پسرم دیدیم. و بعد هم که سر خودمونو چک کردیم فهمیدیم ما هم گرفتیم. بچه ی شپش خیلی ریزه. یک چیزی شبیه عنکبوته و اندازه اون به اندازه سر مورچه ریزها هستش. اما شپش بالغ هم اندازه خود مورچه ریزهاست. شپش بالغ شبیه سوسک برنجه اما طلایی رنگه.

2728

تخم شپش هم به ساقه مو میچسبه رنگش از سفید تا کرم و قهوه ای متغیره. خیلیها شوره رو با تخم شپش اشتباه می‌گیرن. اما شوره با تکون دادن یا دست زدن میریزه و جابجا میشه اما تخم شپش به مو می‌چسبه و جابجه نمیشه و به سختی کنده میشه.

اما درباره راه حل دفع شپش.

شامپو مخصوص داره مال بزرگسالها با بچه ها فرق داره. شامپو بزرگسال اسمش لیندانه. شامپو بچه رو اسمش یادم نیست به داروخانه بگید میدونه. این شامپو در حقیقت یکنوع سم هست

اما هیچکدوم این شامپو ها فایده نداشت. و نتونست مفید باشه

دختر منم دو سال پیش مبتلا شد...

۴ ماه طول کشید تا ریشه کن شه...متاسفانه دیر فهمیدم که مبتلا شده....وقتی فهمیدم که کل سرش آلوده شده بود.....

در دوره ای که ازآن اوباش است؛بهتر است اعتماد و اندیشه تان را پنهان کنید.
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز