2410
2553

مرکز خیریه معلولین ذهنی هفتم تیر با همراهی کلینیک مشاوره نی نی سایت برگزار می‌کند:

همایش رایگان من و کودک اتیسمم (ویژه والدین)


همانطور که می‌دانید اتیسم یا اختلالات طیف اتیسم (که به اشتباه اوتیسم هم نوشته می‌شود) به انگلیسی : Autism اختلالی در مغز است که باعث می‌شود پردازش اطلاعات در مغز به خوبی انجام نشده و کودک در تعامل و ارتباط خود با دیگران دچار مشکل شود، اما شاید ندانید چه علائمی، بیشتر برای این کودکان و والدین‌شان دردسر درست می‌کند.

طبق آخرین تقسیم بندی‌ها، علائم اتیسم شامل این موارد می‌شود:

1) نقص در ارتباط اجتماعی و تعامل اجتماعی

2) رفتارها، علائق و فعالیت‌های محدود و تکراری

همچنین کودکان مبتلا به اتیسم، در زمان ناراحتی، رفتارهایی نشان می‌دهند که با رفتارهای دیگر کودکان در چنین موقعیت‌هایی متفاوت است و واکنش متفاوتی را هم می‌طلبد.

کودکان اتیسم هنگام ناراحتی چه واکنشی نشان می‌دهند؟

کودکان اتیسم گریه می‌کنند و جیغ می‌کشند، البته موضوع ناراحتی آنها شاید برای ما قابل درک نباشد. این کودکان نسبت به هرچیزی که خلاف میلشان باشد واکنش شدیدی نشان می‌دهند و جیغ می‌کشند.

خانواده هایی که فرزند یا اعضای مبتلا به اتیسم دارند با مشکلاتی مواجه هستند و در تعامل با آنها دچار احساسات متناقض می‌شوند که این موضوع خود در روند رابطه والد-فرزندی، مسائلی را ایجاد خواهد کرد.

در این همایش قصد داریم با استفاده از سایکودراما، با والدین این عزیزان برای کاهش این مسائل و مشکلات همفکری کنیم و همراهی متناسب با نیازهایشان داشته باشیم.

آموزش‌های این همایش برای والدین و مربیانی طراحی شده که با کودک مبتلا به اتیسم سروکار دارند، اما شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است.


*سایکودراما ( روان نمایشگری)، رویکردی مناسب جهت تسهیل روابط والدین با فرزند اتیسم خود و راهکاری مناسب در بهبود شرایط زندگیشان می‌باشد.


سخنرانان:


پریناز پناهی، روانشناس بالینی. سایکودراماتیست

فرنوش حسینی، روانشناس بالینی. سایکودراماتیست


تاریخ و ساعت : 29 بهمن ماه 96 – 16 الی 18

مکان: انتهای مدرس، میدان هفت تیر، خیابان غفاری، پلاک 1، سالن آمفی تئاتر


با سلام و درود . متاسفانه به علت قیمت بالا پودر جوانه برکلی در ایران تولید نمیشود و نیست اما تحقیقات نشان داده اند که استفاده مداوم از این پودر اگر از زمان بچگی شروع شود تا شصت درصد میتواند علائم اوتیسم را بهبود ببخشد. اگر عمری باقی بود فردا مقاله ای در همین زمینه ترجمه می کنم و در سایتم قرار میدهم. مادرانی که فرزندشان از این بیماری رنج میبرند سعی کنند که از خارج از کشور هم که شده این پودر را تهیه کنند و بدن بچه شون مصرف کنه.


Www.javanesaz.ir اطلاعات  جوانه ساز   

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720

دوستان مرکز آرامی در پاسداران هم برای نوجوانان اوتیسم دوره های آموزش مهارت های اجتماعی برگزار میکنه که خیلی براشون مفیده این مرکز که همه ی اعضاش از دانش آموختگان دانشگاه تهران هستن توی هر حوزه خیلی تخصصی کار میکنه من یکی از آشناهامون که پسر 14 ساله ی اوتیسمشو برده بود دوره هاشون خیلی راضی بود و دعا میکرد 

یکی از دوستان من بچه اش بعد از دریافت آمپول سه گانه دچار اوتیسم شده چه کار باید کرد دختر بچه ایشان همش بسمت بالا خیره میشه و هرچقدر صدایش می کنند توجه نمیکنه و در صحبت کردن هم مشکل داره ؟

درمان اوتیسم در طب اسلامی دکتر تبریزیان

این بیماری ناشی از جن زدگی است. و حتی در زمان انعقاد نطفه یا تا ده روزگی نوزاد.

۱.بخور حضرت مریم(س)

۲.داروی عقل

۳.روغن بنفشه پایه کنجد

۴.روغن سداب سرکه

۵.داروی جامع با اب انار

۶.داروی تقویت عصب

۷.طریفل

۸.حرز همراه

قرص فولیک اسید شیمیایی در نان و قرص ها می تواند باعث بیش فعالی و اوتیسم در کودکان می شود . پخت نان روی آهن و استفاده از ظروف آهنی مجاز نیست .


چه کنیم  اجنه ما را اذیت نکنند و از آنها آسیب نبینیم و به بیماری های صرع و اوتیسم و منگلیسم و ام اس و بیماری های روانی مبتلا نشویم؟؟؟

رعایت آداب و زندگی اسلامی
رعایت آداب زناشویی؛عدم نزدیکی در اول و وسط و آخرماه؛ بسم الله گفتن حین نزدیکی؛  و...
نگهداری کبوتر یا خروس یا مرغ یا قناری در خانه
نگهداری یاکریم (فاخته) و مرغ عشق و خرگوش در خانه خوب نیست
خواندن نمار (به ویژه اول وقت)؛توسل و توکل کردن؛زیاد ذکر و تسبیح خداوند گفتن؛
گناه نکردن(مانند :نعوذبالله زنا و غیبت و نگاه به نامحرم و خلوت کردن با نامحرم در واقعیت و چه در فضای مجازیخوردن مشروبات الکلی )؛موسیقی گوش نکردن (حتی موسیقی حلال بطور مداوم:چون اجنه را جذب آن فرد میکند و فرشتگان الهی را از او دور می کند).
بسم الله گفتن در اول غذا؛ شستن دست پیش و پس از غذا؛ پاک نکردن کامل استخوان؛ خوردن سرکه طبیعی؛
خواندن آیه الکرسی  سوره ای  ناس و فلق و جن پیش از خواب ؛ ودر طول روز ؛تنها نخوابیدن در خانه ای که هیچ کس در آن نیست؛استفاده از اسپند ؛ و دود کردن کندر و مر مکی و قسط هندی.
خود فرد هم باید مواظب باشد در دام #عرفان-های جدید که شیطانی هستند نیفتد؛ مثل:عرفان کیهانی حلقه؛ و سای بابا و تی اس ام و....
کامل عریان نشدن(در حمام پارچه  یا لنگی داشته باشید که از ناف تا تقریبا زانو را بپوشاند؛) هنگام عوض کردن لباس بسم الله گفتن؛ مسواک زدن با چوب اراک؛
کوتاه کردن ناخن ها و سبیل؛شستن سر با گل خطمی سفید و سدر ؛حجامت؛استفاده از نوره طبیعی.
زباله را در شب بیرون گذاشتن؛ نگذاشتن ظروف نشسته درشب؛ دستمال چرب را نشسته رها کردن  در خانه (درشب).
بلند نساختن سقف خانه ها مثلا بیشتر از ۳متر نباشد اگر بود باید دور تا دور سقف خانه را آیه الکرسی بنویسید؛ داشتن حرز-ابی-دجانه در خانه و آویزان کردن آن از سقف.داشتن حرز حضرت علی علیه السلام به همراه خود. از جن در سوره جن و فلق و ناس یاد شده . این موضوع شوخی نیست . 


دوستان مرکز آرامی در پاسداران هم برای نوجوانان اوتیسم دوره های آموزش مهارت های اجتماعی برگزار میکنه ...

سلام لطفا بیشتر توضیح بدید تهرانه؟ دوره ها رایگانه ؟ چطوریه؟

ممنون ولی با وجود یک کودک اوتیسم چه جوری میشه امد این همایش را عزیز دل به هرحال اوتیسم ها صبر زیادی ندارن و مادر باید مراقب کودکش باشد به هر حال ممنون 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
2714

[QUOTE=53927027]یکی از دوستان من بچه اش بعد از دریافت آمپول سه گانه دچار اوتیسم شده چه کار باید کرد دختر بچه ایشان ه ...[/QUO


تا کی میخواید افکار پوسیده و عقب افتادگی رو ترویج کنید؟؟ تا زمانیکه انقد خرافاتی و بدون عقل و منطق عمل میشه وضع بهتر از این نخواهد بود


بجای برخوردعلمی با بیماری ها نسبت دادن اون به جن  زدگی وخرافاتی از این قبیل که سقف خونه چند متر باشه و نباشه تا حالا چه دردی رو ازتون دوا کرده؟؟؟

متاسفم که هیچ نمیدانید اما دائم افکار پوسیدتون رو میخوایید به مردم بخورانید

اول برید درباره اوتیسیم بیشتر اطلاع پیدا کنید بعد ربطش بدید به آمپول سه گانه!!!


جدا متاسفم.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز