2726

سلام گلم . منم موهام فر بود و البته خشک . رفتم المنت کردم .یه جور کراتین و صافی  هست ولی پیشرفته تر . نه بو داره و نه حساسیت و اینکه صافیش هم خیلی زیاد میمونه  الان تقریبا نزدیکه  یکساله انجام دادم و فوق العاده هست و همچنان صاف و براقه.  ریشه هام رشد کرده و وقت گرفتم برم ترمیم ریشه کنم برای صافی . شمارشو بهت میدم. حتما برو همینجا . هرکی اینجا رفته راضی بوده . ۰۲۱۸۸۰۷۵۶۸۲     ۰۹۳۳۱۴۹۴۹۵۹ . رفتارشون عالیه و خدماتشون هم عالیه . قیمتشونهم مناسبه .  تو شهرک غرب و سعادت اباد هستش . 

 خانومی . من یه ماه پیش موهامو المنت کردم .از کراتین و ریباندینگ خیلی بهتره. المنت عالیییه . هم احیاسازی میکنه و هم صافی دایم داره . واقعا دایم هستش صافیش . من موهام دکلره شده و اسیب دیده بود و خیلی هم فر  .کلی تحقیق کردم . جایی که رفتم فوق العاده هستش .ه . هم موادشون و هم کیفیت خدماتشون  و هم رفتارشون  عااییییییی . باطراوت شده موهام و هم خیلی صاف شده .الان دیگه از سشوار و اتوی مو راحت شدم . اگه میخوای موهاتون هم سالم بمونه و هم خوشگل و صاف حتما اینجا برید 

خداییش کارشون خوبه . ممنونم ازشون ۰۲۱۸۸۰۷۵۶۸۲      ۰۹۳۳۱۴۹۴۹۵۹


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم . من اللن نزدیک ۸ ماهه  موهامو صافی دایم کردم  با مواد المنت و خیلی هم خوب مونده  اصلا هم ریزش مو ندارم  . تازه موهای من دکلره و خشک بود الان هم نرم شده و هم صاف . برای عید هم میخوام چند تا تیکه مش خوشگل در بیارم . میخوام برم  همونحایی که صافی انجام دادم . اابته ارزون نیست ولی هم موادش عالیه  و هم دقتشون بالاست شمارشو میزارم براتون ۰۲۱۸۸۰۷۵۶۸۲     ۰۹۳۳۱۴۹۴۹۵۹  در ضمن خیلی هم عالی مشاوره میدن .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730