2789
قیافشم توش بود؟ کتابه هم مال کنکور بود؟یه سال بدون ویدیوکال پس چه دلیلی داشته

اولش من یه اشاره هایی کردم ولی دیگه نکردم اونم چیزی نگف 

من خجالت مبکشم اصلا ببینمش اون میگف قبول نمیکردم

اره دیدم کتاب هاشم واقعا خودشه

ولی شما بگو مقصر کیه اگر تاپیکای قبلیمو خوندی؟؟؟؟؟؟؟

از تاپیکای که زدی فقط حس کردم طرفت خودش فیکه که انقدر به عکس دادن حساسه

من چند تا سلفی دادم ولی همش میگه بیشتر عکس بده و قدی بهم بفرست 

منم کسی نیس ازم قدی بگیره یا وقت نمیکنم 

گف یکماهه داری بهانه میاری و دیگ تحمل ندارم سر این ولم کرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولش من یه اشاره هایی کردم ولی دیگه نکردم اونم چیزی نگف من خجالت مبکشم اصلا ببینمش اون میگف قبول نمی ...

مقصر نداره

انگار رابطتون کلا تاکسیک بوده

نه جای معلومی داره نه کار معلومی

نه حتی اومده ببینتت

همش توهم

سه تا تاپیک زدی که وای دیت اول میخواد عکس بگیره

ولی کو دیت اول؟ اصلا نیومده

عید مگه نگفته بوده؟ حالا شده بعد کنکور؟


یه عکس دادن هم خیلی چیز سختی نیس که ندادی

ولی طرفت هم نرمال نیس

خیلی مشتاق دیدنت بود میومد ببینتت

دنبال بهونه کات بوده احتمالا


مقصر ندارهانگار رابطتون کلا تاکسیک بودهنه جای معلومی داره نه کار معلومینه حتی اومده ببینتتهمش توهمسه ...

درسته گلم

این کلا مشکل اخلاقی داره خیلی وقتا خدافظی کرده رفته فرداش زنگ زده عذرخواهی گفته ناداحت بوددم

کلا نرمال نیست واقعا بنظرم یه جایی میلنگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز