مقصر نداره
انگار رابطتون کلا تاکسیک بوده
نه جای معلومی داره نه کار معلومی
نه حتی اومده ببینتت
همش توهم
سه تا تاپیک زدی که وای دیت اول میخواد عکس بگیره
ولی کو دیت اول؟ اصلا نیومده
عید مگه نگفته بوده؟ حالا شده بعد کنکور؟
یه عکس دادن هم خیلی چیز سختی نیس که ندادی
ولی طرفت هم نرمال نیس
خیلی مشتاق دیدنت بود میومد ببینتت
دنبال بهونه کات بوده احتمالا