rahiiiilbu مدیر استارتر عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 3585 عنوان حقوقتون چقدره و باهاش صاحب چیزی شدید 459 بازدید | 24 پست بنویسید یکم امیدوار بشیم . 1404/01/27 | 14:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
rahiiiilbu مدیر استارتر عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 3585 خودم حقوق ندارم نامزدم ۶۰ شغلش چیه ؟ با حقوقش صاحب چیزی هم شده؟
nily7777 عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 10447 خودم حقوقی ندارم شوهرمم همینطور اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!
نیلا۷۸ عضویت: 1399/06/21 تعداد پست: 7905 با حقوق خودم در حد زندگی خیلی خیلی معمولی میشه اداره کرد ولی خب درآمد همسرگرامی خداروشکر بالااست
rahiiiilbu مدیر استارتر عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 3585 با حقوق خودم در حد زندگی خیلی خیلی معمولی میشه اداره کرد ولی خب درآمد همسرگرامی خداروشکر بالااست شکر
princess02 عضویت: 1403/02/10 تعداد پست: 874 شغلش چیه ؟ با حقوقش صاحب چیزی هم شده؟ ازاداره ماشین خریده خونه داره کم کم میسازه
rahiiiilbu مدیر استارتر عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 3585 خودم حقوقی ندارم شوهرمم همینطور پس چطور میگذرونین؟
rahiiiilbu مدیر استارتر عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 3585 ازاداره ماشین خریده خونه داره کم کم میسازه الهی شکر
nily7777 عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 10447 پس چطور میگذرونین؟ منظورم حقوق ثابت بود! اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!
sharmina_558 عضویت: 1403/12/29 تعداد پست: 4862 من چندجا زبان خصوصی درس میدمزیست و عربی هم درس میدم خصوصی دهم و اینا از طرف دبیرستانممرتبط به رشتهم کاری نمیکنم خیلیدرآمدم بین ۲۰ تا ۲۵ ئه ولی ثابت نیست. .She's somebody , not some body.
توت_فرنگیه_قرمز عضویت: 1404/01/23 تعداد پست: 952 حدودا 70 ولی سه جا کار میکنم. ان شاء الله تابستون سال آینده بیشترم میشه🌄باهاش فعلا ماشین گرفتم(تیبا2) و تونستم یه خونه 40 متری منطقه خیلی متوسط رهن کنم. ماشالله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم. هر لحظه خدا را شکر.
nily7777 عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 10447 چطوری زندگی میکنین پس؟ منظورم اون حقوق و درامد ثابت ماه به ماه بود شغل ازاد اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!
rahiiiilbu مدیر استارتر عضویت: 1401/06/19 تعداد پست: 3585 من چندجا زبان خصوصی درس میدمزیست و عربی هم درس میدم خصوصی دهم و اینا از طرف دبیرستانممرتبط به رشت ... خدا بیشترش کنه