2821
2789

به حدی عاااشق بارونم که وسط گریه کردنم هم بباره چنان ذوق میکنم انگار به خر تی تاپ دادن😂😍

البته دیگه قطع شده بود ولی بازم رفتم پشت بوم حال و هوام عوض شه و‌ واقعا کیف داد

و قسم به امیدی که می روید از جای بریدگی زخم در تن💛🌱

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یادش بخیر منم عاشق بارون بودم واقعا.ولی الان با سه تا بچه زوق هام کم شده ینی وقت هم نمیشه به این چیزا فکرکنم.دغدغه هام تغییر کرده.ولی همچنان یه شهریوری ام که عشق بارون رو داره وقتی تو روستا شبها تو سکوت کامل می‌باره یاد خیلی چیزا میفتم

یادش بخیر منم عاشق بارون بودم واقعا.ولی الان با سه تا بچه زوق هام کم شده ینی وقت هم نمیشه به این چیز ...


ای جان😍

واقعا با سه تا فندوق وقت نمیشه واسه خیلی چیزا.

خدا حفظشون کنه عزیزم♥

و قسم به امیدی که می روید از جای بریدگی زخم در تن💛🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823
2791
2779
2792