2789

چقدر زندگی برای بعضیا بی رحمه

زندگی با کسی که دوستت نداره چقدر میتونه جهنم باشه

اما واقعا چرااا اخه منم همینطورم 

برعکس بعضی دخترا که پسره براشون جون میده من هیچ وقت کسی عاشقم نبوده و اگرم تو رابطه بوده دوستم نداشته فقط دنبال یه سو استفاده ای بوده😭🥲

بقیه رو میبینم درگیر ازدواج و بچه دار شدن واقعا دلم میسوزه

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



شاید اونا یه بخش دیگه از زندگیشون قشنگ نباشه:)

موافقم 

درسته همیشه موارد استثنا هست که همیشه خوشبخت هستن یا اینطوری فکر می‌کنیم 

ولی غالبا بدبختی توی زندگی هر کسی یه شکل هست 

مثلا طرفی رو میبینی 80، 90 سال عمر کرده ولی مرگ بچه یا همسر ش رو دیده 


انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
موافقم درسته همیشه موارد استثنا هست که همیشه خوشبخت هستن یا اینطوری فکر می‌کنیم ولی غالبا بدبختی توی ...

مشکل ما اینه فکر میکنیم مشلمون ببزرگ ترین مشک دنیاست(کتابخانه نیمه شب)

امضاتوننن:)))

خدانگهدار تا 13تیر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز