2789

چقدر زندگی برای بعضیا بی رحمه

زندگی با کسی که دوستت نداره چقدر میتونه جهنم باشه

اما واقعا چرااا اخه منم همینطورم 

برعکس بعضی دخترا که پسره براشون جون میده من هیچ وقت کسی عاشقم نبوده و اگرم تو رابطه بوده دوستم نداشته فقط دنبال یه سو استفاده ای بوده😭🥲

بقیه رو میبینم درگیر ازدواج و بچه دار شدن واقعا دلم میسوزه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شاید اونا یه بخش دیگه از زندگیشون قشنگ نباشه:)

موافقم 

درسته همیشه موارد استثنا هست که همیشه خوشبخت هستن یا اینطوری فکر می‌کنیم 

ولی غالبا بدبختی توی زندگی هر کسی یه شکل هست 

مثلا طرفی رو میبینی 80، 90 سال عمر کرده ولی مرگ بچه یا همسر ش رو دیده 


انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
موافقم درسته همیشه موارد استثنا هست که همیشه خوشبخت هستن یا اینطوری فکر می‌کنیم ولی غالبا بدبختی توی ...

مشکل ما اینه فکر میکنیم مشلمون ببزرگ ترین مشک دنیاست(کتابخانه نیمه شب)

امضاتوننن:)))

خدانگهدار تا 13تیر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز