2789

دوستان من یه سوال دارم خواهش میکنم اگه کسی تجربه یا نظری در این مورد داره بگه ،خیلی نگرانم،

من تا حالا دوبار آی وی اف کردم ،هر دوبار دوتا جنین بلاست ،هر دو بار روز نهم لکه بینی دارم و روز دهم و یازدهم خونریزی مثل پریودی ،بی بی چکم روز دهم یازدهم مثبت میشه،خونریزیم روز دوازدهم کاملا قطع میشه و روز چهاردهم تست بتام مثبت میشه ولی تو آزمایش ۴۸ساعت بعد افت می‌کنه. بعد که ژل پروژسترون رو قطع میکنم تا یه هفته بعد پریود میشم،حالا سوال من اینه که اون خونریزی شبیه پریودی روز دهم یازدهم انتقال چیه ؟ خوب قطعا پریودی نیست چون من یه هفته بعد از قطع پروژسترون پریود میشم، اگه لانه گزینه چرا خونریزی شدیده؟به نظرم تا جنین به دیواره رحم میچسبه و میخواد رشد کنه رحمم یا بدنم اونو پس میزنه، کسی تجربه ای داره؟ خواهش میکنم کمکم کنید خیلی ناراحتم.

ببخشید تخصصی ندارم ولی لک لانه گزینی تو ivf اصلا معنی نداره چون همون روز کاشت جنین رو به دیواره رحم میزنن دیگه. اصلا به این دلایل فکر نکن. این استرس ها بیشتر یاعث عدم موفقیت هست. شما موظف به تلاشی نه نتیجه. نتیجه رو بسپار دست خدا. مثلا اونایی که تو بارداریشون سه ماه اول لک و خونریزی دارن بگن داره پس میزنه یا لک لانه گزینی؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



امان از بدبختی مازنا باردار میشیم یجور باردار نمیشیم یجور

عزیزم انشالله ب حق خانم فاطمه زهرا ب زودی باردار بشی بدون مشکل

در انتظار دیدن روی ماه دومین گل پسرمون هستیم🥰❤️👼

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز