2789

الان۲ هفته اس پریودم 

دکتر رفتم 

سونو دادم 

تنبلی و میوم  دارم 

دارو داد قطع نمیشه 

ازمایش نوشت ومنتظرم قطع بشه برم چون Ua هم داره 

درمان گیاهی هرچی میدونید کمکم کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۳ماه پری بودم قطع نمیشد کورتاژ تشخیصی کردم قطع نمیشد اخر با امپول دیفرلین خارجی قطع شد و درست شد .. میومت اگر بزرگ باشه باید هیستروسکپی کنی اندازه اش چنده 

کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
کم کاری تیرویید نداری؟

چرا دارم تحت نظرم چند روز قبل زنان و غدد رفتم  اتفاقا سونو دادم باید برم آزمایش ببینم این بهم ریخته 

اما خب منتظرم قطع بشه برم آزمایش 

چ بد ک تو مجردی میوم اوردی... میوم نمیزاره بچه بمونه... درمان کن... اما خب چون مجردی هیستروسکپی نمیشه کرد مگر جراحی باز... ک از زایمان هم سختتره یادم میاد دلم برای خودم میسوزه چ زجری کشیدم😓

کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
چ بد ک تو مجردی میوم اوردی... میوم نمیزاره بچه بمونه... درمان کن... اما خب چون مجردی هیستروسکپی نمیش ...

اره متاسفانه 

آخه درمان نداره 

چندتا دکتر عوض کردم 

۴ و خورده سانته چند ساله همین قدر مونده

 شیرینی شکلات نخور مواد قندی ووچاقی بدترش میکنه ... ب هر حال دکتر ب کسایی ک میوم داشتن و مجرد بودن میگفت زودتر ازدواج کنین و زود بچه بیارین

کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792