2789

الان۲ هفته اس پریودم 

دکتر رفتم 

سونو دادم 

تنبلی و میوم  دارم 

دارو داد قطع نمیشه 

ازمایش نوشت ومنتظرم قطع بشه برم چون Ua هم داره 

درمان گیاهی هرچی میدونید کمکم کنید

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من ۳ماه پری بودم قطع نمیشد کورتاژ تشخیصی کردم قطع نمیشد اخر با امپول دیفرلین خارجی قطع شد و درست شد .. میومت اگر بزرگ باشه باید هیستروسکپی کنی اندازه اش چنده 

کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
کم کاری تیرویید نداری؟

چرا دارم تحت نظرم چند روز قبل زنان و غدد رفتم  اتفاقا سونو دادم باید برم آزمایش ببینم این بهم ریخته 

اما خب منتظرم قطع بشه برم آزمایش 

چ بد ک تو مجردی میوم اوردی... میوم نمیزاره بچه بمونه... درمان کن... اما خب چون مجردی هیستروسکپی نمیشه کرد مگر جراحی باز... ک از زایمان هم سختتره یادم میاد دلم برای خودم میسوزه چ زجری کشیدم😓

کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
چ بد ک تو مجردی میوم اوردی... میوم نمیزاره بچه بمونه... درمان کن... اما خب چون مجردی هیستروسکپی نمیش ...

اره متاسفانه 

آخه درمان نداره 

چندتا دکتر عوض کردم 

۴ و خورده سانته چند ساله همین قدر مونده

 شیرینی شکلات نخور مواد قندی ووچاقی بدترش میکنه ... ب هر حال دکتر ب کسایی ک میوم داشتن و مجرد بودن میگفت زودتر ازدواج کنین و زود بچه بیارین

کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792