konjkav__hichkas مدیر استارتر عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 2565 عنوان کار کردن از ترم اول دانشگا ازاد میشه بنظرتون🥲 75 بازدید | 5 پست اول باید برم سرکار بعدم باید برم کاراموزی ساعتا باهم تداخل دارن 1404/01/01 | 08:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pashmaktotfarangi عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 3138 اگر نیاز شدید مالی نداری،نروشغل های پست رو باید انتخاب کنی که خیلی تحقیرت میکنن+البته اگر مهارت خاصی داری،قضیه یک چیز دیگس
konjkav__hichkas مدیر استارتر عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 2565 اگر نیاز شدید مالی نداری،نروشغل های پست رو باید انتخاب کنی که خیلی تحقیرت میکنن+البته اگر مهارت خاصی ... عزیزم رشتم حسابداریه چیزیه که مهارت و سابقه کار براش خیلی مهمه من هم باید برم کاراموزی هم کار کنم اما میگن استادا رو حضور غیاب حساسن
pashmaktotfarangi عضویت: 1403/09/04 تعداد پست: 3138 عزیزم رشتم حسابداریه چیزیه که مهارت و سابقه کار براش خیلی مهمه من هم باید برم کاراموزی هم کار کنم ام ... آهااگر کارِ مرتبط با رشته هس بحثش جداسفکر کردم فاز اینایی رو برداشتی که زودتر باید مستقل بشم و فلاناگر روی حضور غیاب حساس هستن،ریسک نکنحداقل از ترمای اول چنین ریسکی نکنتابستون برو شرکت های خصوصی،بدون پول،کارآموزیسابقه هم حساب میشه
konjkav__hichkas مدیر استارتر عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 2565 آهااگر کارِ مرتبط با رشته هس بحثش جداسفکر کردم فاز اینایی رو برداشتی که زودتر باید مستقل بشم و فلانا ... اخه عزیزم به پولم احتیاج دارم یه ور کار کردنم نیاز به پوله